Garmin 2610 'beveiligings' schroefje

TomZXR750

MF'er
25 jul 2009
87
0
Amsterdam
Hoi,


Heeft er iemand een idee waar het schroefje voor mijn garmin 2610 nog verkrijgbaar is. Heb al aardig gezocht, maar ben nog nergens terecht gekomen waar ik ze kan bestellen.

Eventueel de originele (torch), want heb het schroevendraaiertje nog. Het liefst de versie die je met de hand gewoon vast kan draaien.

Zoiets moet het zijn (linker): http://i111.photobucket.com/albums/n160/mboelis/schroef6.jpg

Alvast bedankt!


Groet,
Tom
 
Het gaat idd om de streetpilot versie :)

Had die saratoga (maker van die streetpilot schroefjes) ook al gevonden, maar kan daar geen contact informatie van vinden. Die website daarvan is ook uit de lucht...
 
Het gaat idd om de streetpilot versie :)

Had die saratoga (maker van die streetpilot schroefjes) ook al gevonden, maar kan daar geen contact informatie van vinden. Die website daarvan is ook uit de lucht...

Deze heeft geen Streetpilot schroefjes meer.
Toevallig ken ik de persoon die zijn laatste heeft gekocht :)


Ik heb een origineel schroefje liggen.
Het veertje dat er bij hoort niet meer.

Als je zoektocht niets oplevert, stuur me maar een PM.
Dan stuur ik het schroefje op.
;)
 
Deze heeft geen Streetpilot schroefjes meer.
Toevallig ken ik de persoon die zijn laatste heeft gekocht :)


Ik heb een origineel schroefje liggen.
Het veertje dat er bij hoort niet meer.

Als je zoektocht niets oplevert, stuur me maar een PM.
Dan stuur ik het schroefje op.
;)

Bedankt :) Wat bedoel je met het veertje? Is toch alleen dat kleine torch schroefje waar dat schroevendraaiertje bij hoort?
 
Bedankt :) Wat bedoel je met het veertje? Is toch alleen dat kleine torch schroefje waar dat schroevendraaiertje bij hoort?
Nee. Het schroefje is aan de onderzijde voorzien van een veertje, zodat, als je hem uitdraait, hij in de uitgedraaide positie blijft staan. Vandaar ook dat de schroefdraad na enkele milimeters stopt, en er een dunner asje overblijft. Hier zit dat veertje in geklemd.

Ik heb een aantal jaren geleden mijn schroefje kapot gedraaid, en hem vervangen door een standaard schroefje van (ik meen) 2,5mm of 3mm. Werkt perfect! Ik moet hem alleen niet te ver meer uitdraaien, anders valt 'ie er uit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan