Er van uit gaand dat je een interface harnass hebt voor de CBR 1000 RR of een bench harnass kun je die wellicht gebruiken om de ECU uit te lezen in de WRL software en de bin file opsturen, lijkt mij.
Die dip bij 2800 RPM, is er niet uitgehaald, ben wel benieuwd naar wat de oorzaak hiervan is?
Dat is mooi. Succes !Ze geven aan dat die interface inderdaad gebruikt kan worden. Ze contacteren Paul nog even voor bevestiging dat hij mee wil helpen, dan koppelt ze daarna naar me terug. Kan het zaakje binnenkort gaan lopen
Niet alles is instelbaar, ik kan bijvoorbeeld niet instellen op welke toerentallen de nokkenas verdraaiing moet plaatsvinden (deze motor heeft een soort v-tec) , ook is een dip die veroorzaakt wordt door een verkeerde constructiekeuze van een fabrikant, of een constructie aanpassing vanwege een emissie eis niet softwarematig op te lossen...., dan zal er ook constructief wat aan het blok en/of het in/uitlaatsysteem wat moeten veranderen.
Tevens is dit een dip die bij vol gas optreedt bij dat toerental, ik geloof zelf niet echt dat je bij vol accelereren op dit punt wat gaat merken daarvan..., om de map beter te kunnen beoordelen heb je eigenlijk helemaal niks aan een volgas run, je zult dan meerdere runs moeten maken bij diverse belastingen en gasstanden...
Daar hebben ze speciale converters voor hoor, in Australië.je hebt toch wel de attachment eerst 180 graden gedraait voordat je die verstuurt hebt he, anders kunnen ze het daar niet lezen.
3% te rijk is beter dan 3% te arm. Zeker gezien de west Europese luchtdruk.Ja maar als die dan niet rekening houd met de inflation loopt hij straks overal 3% te rijk.
Of te arm indien hij eerst de USD convertie eerst doet.
[afbeelding]
Dat laatste is m.i. wel enigzins overdreven. Wat betreft mogelijkheden heb je wel gelijk, eenmaal op de testbank duurt het echter allemaal net wat langer, zeker de eerste (altijd )volledige flash. Bij gebruik van autotune moet je het programma eigenlijk al 'open' laten staan, anders duurt het allemaal erg lang omdat ie bij het opnieuw opstarten eerst weer een volledige flash uitvoert. Het weegt niet op tegen de voordelen, daar zijn we het wel over eens.
Het gebruik van Woolich is een op zich staande vaardigheid die eigenlijk gebaseerd staat op de kunde of onkunde van degene die de software tot het uiterste kan gebruiken, en ook begrijpt wat er met veranderingen in de motor daadwerkelijk gebeurt.@P.H.C. Ritzen heb jij ervaring met Woolich op een GSXR K6 1000?
bedankt alvast