Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

gear indicator

Z-m op!

MF'er
11 sep 2004
99
0
hoi, ik ben van plan om een gear indicator te plaatsen, maar nou hebbie bij sommige van die typen een standaard kabelboompje erbij te koop, ze zien er erg kort uit? , zit er nog een aansluitstekker voor dit soort accesoires onder het koplampkappie bij de Z750-2007?, weet iemand dit. (weet niet goed welke schroeffies ik los moet draaien voor dit kappie weg te halen)
 
als die werkt net als bij de mijne zit er onder de tellert een stekker, deze eraf halen, kabeltje in de tellert en jouw stekken weer in dat kabeltje.
indicator komt toch naast de teller dus kabeltje hoeft niet lang te zijn.

Ad
 
  • Onderwerp starter
  • #8
als die werkt net als bij de mijne zit er onder de tellert een stekker, deze eraf halen, kabeltje in de tellert en jouw stekken weer in dat kabeltje.
indicator komt toch naast de teller dus kabeltje hoeft niet lang te zijn.

Ad
Kijk hier heb ik wat aan Thanks! (nog nog ff voorzichtig de juiste schroeffies lospeuteren)
 
mooi spul, alleen moet je weer een f***cking creditcard hebben
Is er geen dealer in nederland van dit spul?

maak een paypal account aan,
geld overboeken van je rekening naar account, dan van account naar leverancier.
geen card nodig

edit, accepteren ze misschien wel als je ernaar vraagt, gewoon proberen
 
Laatst bewerkt:
Heb de mijne gewoon bij de dealer gekocht (v/d Heyden Motoren in Den Bosch), inclusief het kabelboompje. Zit ook duidelijke handleiding bij!

Hoe werkt die in de praktijk? ik vindt met name bij de nieuwe zet dat tie nogal hoogtoerig klinkt in 6 terwijl ik maar 100km/uur rijdt? Zit soms door te schakelen maar dan ben ik er al Komt ook een beetje door het inrijden denk ik dan zit je steeds op je toerenteller te loeren, nou ja, nog ff en dan ken ut gas weer open
en heren bedankt voor de tips
 

Je kan hem ook hier bestellen Optitune
 
Verwijder de doordruk plugjes (1) binnenste naar binnen drukken en ze komen los. Met een kleine imbus sleutel de imbus boutjes verwijderen (2). De pluggen (3) aan de zijkant van de kap bij het knipperlicht oplichten met een mes of ander plat scherp voorwerp. Imbusbouten zoals aangegeven verwijderen evt. met de imbus bijgeleverd in het gereedschapssetje, let op deze zaten bij mij heel vast. (mogelijk zelfs met wat lijmen, ze sprongen namelijk los). Hierna moet je het kuipje stevig met 2 handen vastpakken en naar boven bewegen zodat ze vrij komen van de palletjes (5). Let hierbij op dat je de gaten van de grote imbus bouten ongeveer boven elkaar houd, anders kan de kap niet omhoog bewegen. Hierna kun je de kap naar voren brengen en kun je de goed bij de kabels.