Gebruikte Pirelli Dragon Supercorsa's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel heb ik liggen:

2 sets: Metzeler rennsport k2 front met Pirelli Dragon SC2 rear. 120 en 190

1 set: Pirelli Dragon SC2 120 en 190

60 euro per set exclusief verzenden. :Y
 
B|

laat me met rust! :+

nee maar heb voor dinsdag eigenlijk wel weer een ander setje nodig maar wil er wel minimaal 2 dagen mee kunnen rijden :Y
2 dagen is al redelijk voor een setje nieuwe banden, maar natuurlijk ook erg afhankelijk van hoe hard je rond gaat :? Dat zal Nico dus ook moeten weten voor die je kan vertellen dat je er x sessies mee kan rijden. :)
 
2 dagen is al redelijk voor een setje nieuwe banden, maar natuurlijk ook erg afhankelijk van hoe hard je rond gaat :? Dat zal Nico dus ook moeten weten voor die je kan vertellen dat je er x sessies mee kan rijden. :)

zandvoort 2:08, doel voor dinsdag is 2:05...

ik deed met gebruikt setje diablo's 2,5 dag en met setje slicks nu ook 2 dagen...
 
ha Nico, hoelang kan het setje dragons nog mee?

Zou nog een dagje kunnen gezien jou tijden, maar in principe verkoop ik ze liever aan iemand voor op straat. Daarom ook in dit deel van het forum en niet in ZAC en KNMV ;)

Als je echt nog voor een PR gaat zou ik dat lekker met nieuwe banden gaan doen :Y
 
Zou nog een dagje kunnen gezien jou tijden, maar in principe verkoop ik ze liever aan iemand voor op straat. Daarom ook in dit deel van het forum en niet in ZAC en KNMV ;)

Als je echt nog voor een PR gaat zou ik dat lekker met nieuwe banden gaan doen :Y

ok, haha ik had niet eens gezien dat ik in dit forumdeel zat :$

dan toch maar voor nieuwe bandjes idd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan