gedaan met dat gezever over de k75rt

k75rt

Die hard MF'er
11 aug 2006
315
4
ik rij al verschillende jaren met de rt en ik ben er heel blij mee ik ben het beu dat iedereen zit te zeuren dat ie saai is ,dat het rijdt als een auto ,dat hem zo betrouwbaar is :? (liever een moter die olie lekt en waar je met een halve gereedschapskist op pad moet),hij rijdt goed!je kan er héél hard mee door de bocht en in de bergen heb ik er al veel scheurijzers mee weggereden.
idd later wil ik een 1200 maar alleen omdat ik met een span wil gaan rijden en ik ga zo'n zwaar investering liever aan een iets nw moter besteden.
een nadeeltje ahum in de zomer ga je kapot van de warmte achter de kuip :]
 
ik rij al verschillende jaren met de rt en ik ben er heel blij mee ik ben het beu dat iedereen zit te zeuren dat ie saai is ,dat het rijdt als een auto ,dat hem zo betrouwbaar is :? (liever een moter die olie lekt en waar je met een halve gereedschapskist op pad moet),hij rijdt goed!je kan er héél hard mee door de bocht en in de bergen heb ik er al veel scheurijzers mee weggereden.
idd later wil ik een 1200 maar alleen omdat ik met een span wil gaan rijden en ik ga zo'n zwaar investering liever aan een iets nw moter besteden.
een nadeeltje ahum in de zomer ga je kapot van de warmte achter de kuip :]

Nou, iedereen blij dus *O*
Ik heb een BMW auto, die is dodelijk saai.
Lekt geen drup olie, gaat niets aan kapot, heeft me nog nooit in de steek gelaten, bijna 300 PK, een hoop lui zoek gereden, berg op, berg af, maakt allemaal niets uit, blijft gewoon rijden.
Saai.............. :/

Nou ajuus! :W

Owh ja, kan er ook hard mee door de bocht :Y
 
Laatst bewerkt: