Geef ze een vinger..

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
en ze nemen de hele hand.

Ja, ja, wil ze ook een fiets, ben ik nog zo gek om er eentje voor haar te kopen (zie ander topic), zegt ze om een uur of twaalf: \"\'t Is wel lekker weer om een stukje te toeren.\"

Pakt haar fiets en weg.... Dat deed ik altijd.

En wie kan er nu thuis blijven om op de kinderen te passen? Juist...

Die blijft natuurlijk verder de hele middag weg.
 
Ruilen? Mijn vriendin wil namelijk helemaal niet motorrijden. Achterop zitten vind ze best, maar ze hoeft geen motor of motorrijlessen ;(
Ze weet niet wat ze mist...

En wat betreft je vrouw : ik geef d\'r groot gelijk ;) Maaruh verkoop die fiets van haar en koop een Goldwing met zijspan. Dan gooi je daar de kinderen in. Probleem opgelost. :]
 
Dit bewijst toch maar eens dat kinderen hinderen zijn.

Daarom wil ik geen kinderen (dag vrijheid).
 
Dit bewijst toch maar eens dat kinderen hinderen zijn.

Daarom wil ik geen kinderen (dag vrijheid).

Kinderen zijn geen hinderen als je er bewust voor kiest.
En dan moet je nou natuurlijk niet klagen dat zij ook een superhobby heeft...
Niet alleen de lusten, ook de lasten. Right?

Maarre... mijn vriend en ik willen ook geen kindertjes. Voorlopig (en ik denk voor altijd) zorgen we vooral goed voor onze motoren... :)
 
Mijn vrouw kan helemaal niet motorrijden of zelfs maar achterop zitten en dat houden we zo!!!!!
 
PanRider? Hartelijk bedankt! Ik heb in tijden niet zo hard gelachen :+ :+ :+ En doe de groeten aan je vrouw :} HAHAHAHA
 
wriendin???????? Wasda.

Hád ik maar een die achterop wou...... ;(




;) hoewel....soloseats zijn veel mooier....
 
Laatst bewerkt:
Schoonmoe Oder Der Tante bellen als oppas voor de kids en dan saampies met vrouwlief weg met de motor :)
 
en ze nemen de hele hand.

Ja, ja, wil ze ook een fiets, ben ik nog zo gek om er eentje voor haar te kopen (zie ander topic), zegt ze om een uur of twaalf: \"\'t Is wel lekker weer om een stukje te toeren.\"

Pakt haar fiets en weg.... Dat deed ik altijd.

En wie kan er nu thuis blijven om op de kinderen te passen? Juist...

Die blijft natuurlijk verder de hele middag weg.

Ach straks zijn je kinderen groot genoeg en hoef je niet meer op ze te passen.. Maar dan zijn ze wel oud genoeg om de motor van pa mee te nemen en een rondje te gaan rijden :+

Conclusie: je zit voorlopig nog wel ff thuis ;)
 
hoort dit niet in topic de grootste beginners fouten :? :P
 
Laatst bewerkt:
en ze nemen de hele hand.

Ja, ja, wil ze ook een fiets, ben ik nog zo gek om er eentje voor haar te kopen (zie ander topic), zegt ze om een uur of twaalf: \"\'t Is wel lekker weer om een stukje te toeren.\"

Pakt haar fiets en weg.... Dat deed ik altijd.

En wie kan er nu thuis blijven om op de kinderen te passen? Juist...

Die blijft natuurlijk verder de hele middag weg.


Goh, eerst al mijn bankpasje zoek, en nou je sleutels ook al. Ook stomtoevallig he??? 8-)
 
en ze nemen de hele hand.

Ja, ja, wil ze ook een fiets, ben ik nog zo gek om er eentje voor haar te kopen (zie ander topic), zegt ze om een uur of twaalf: \"\'t Is wel lekker weer om een stukje te toeren.\"

Pakt haar fiets en weg.... Dat deed ik altijd.

En wie kan er nu thuis blijven om op de kinderen te passen? Juist...

Die blijft natuurlijk verder de hele middag weg.
Tja.. dat krijg je ervan. \'t is ook zo\'n mooie fiets!!! ;)
 
Kinderen hinderen??Kvind ze reuze handig,als ik de snorfiets buiten rij komen ze al aangerend met een poetsdoek :)
 
Ja Panrijder, de komende tijd is cruciaal voor je verdere toekomst als motorrijder. Maak je nu de verkeerde keuzes ben je echt de l.l voor de rest van je motorleven.

Veel vrouwen denken in een vorm van kosten-baten analyse. Dus die middag toeren voor haar moet minstens 3 dagen poetswerk opleveren. Geef de kinderen een feestje met veel vette happen en als toetje een enorme chocoladetaart en start de kelerezooi door met hagelslag o.i.d. te gaan gooien. Kortom maak er een ontiegelijke puinhoop van en verwelkom je vrouw bij terugkomst met een ontwapende glimlach....en zeg dat je het heeeel fijn voor haar vond en dat ze net zo vaak mag gaan als ze maar zin heeft. Vooral niet de indruk wekken dat je het erg vind. Kom dan maar terug naar dit forum om je hart te luchten! *D *D


Ik denk dat ze je voorlopig niet meer op de kinderen laat passen...... ;) :)



P.S. Voor vrouwen op dit forum die niet graag op de kinderen passen; Andersom werkt ook maar doe het dan met de tuin b.v. ;)
 
Mijn vriendin houdt niet van motorrijden, wil niet achterop mijn gixxer en wil geen kinderen....IDEAAL!!!!


Mijn vriendin houdt wel van motorrijden, wil ook niet achterop, maar lekker zelf blazen, maar wilde ook kinderen, dus idd nu niet meer samen door de bergen knallen. Maar dat komt wel weer. Kinderen wegbrengen is nog geen optie voor haar.

Maar gaan nu wel een SM kopen erbij, met ze alle naar het circuit, en over 4 jaar een mini crosser voor de kleine, hum, vind het allemaal nog niet helemaal verkeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan