Geen MFMM, wel Wie rijdt-MM

Dus Manga is het opperhoofd van de schaamrandenbrigade? Wat een beschamende vertoning. _O-
 
Een betere naam voor dit topic zou zijn 'boe roepen vanaf de zijlijn'.

Anyway, ik heb er zin in :)
De vooruitzichten zijn gunstig dus ik heb er alle vertrouwen in dat het morgen een leuke mega meeting wordt.
Tot morgen in Veenendaal :W :]
 
Heb je meer tijd om te organiseren (niet dat ik ooit zulke meets zal begrijpen :N )
 
Geen rijbewijs... :')

Kun je ook positief zien: Dat iemand zonder motorrijbewijs haar nek uit steekt en alle moeite doet om honderden motorrijders een leuke dag te bezorgen :t
 
Kun je ook positief zien: Dat iemand zonder motorrijbewijs haar nek uit steekt en alle moeite doet om honderden motorrijders een leuke dag te bezorgen :t

Wat is er leuk aan als er geen burn-outs -wheelies etc getrokken mogen worden ?

Beetje staan ouwehoeren......oh jij hebt een mooie motor goh heeft je vrouw ook borstvergroting laten doen :+
 
En zo zie ik het dus ook. Ik heb een hele fijne dag gehad daar. Ik was er maar kort, wou graag de Moto -Gp zien maar heb een leuke meeting gehad. Wil wel even kort zeggen dat de mensen die nu ageren op de groep Wie Rijdt? Op Facebook eigenlijk hetzelfde zijn als onzin van nare berichtjes en commentaar. Kudo's voor Bo en hoe het verlopen is vandaag. Geen nare dingen en plezier. Wees blij dat zij haar tijd er in gestoken heeft.
 
En zo zie ik het dus ook. Ik heb een hele fijne dag gehad daar. Ik was er maar kort, wou graag de Moto -Gp zien maar heb een leuke meeting gehad. Wil wel even kort zeggen dat de mensen die nu ageren op de groep Wie Rijdt? Op Facebook eigenlijk hetzelfde zijn als onzin van nare berichtjes en commentaar. Kudo's voor Bo en hoe het verlopen is vandaag. Geen nare dingen en plezier. Wees blij dat zij haar tijd er in gestoken heeft.


Klets niet zo joh ?Het zal mij een hele dikke worst wezen wie de meeting organiseert.

Mijn probleem is,meetings bijwonen waar een vergunning (vanuit overheidswegen) voor nodig is daar ga sowieso niet heen.

Vindt dit alles ( vergunning) een zware beperking van mijn bewegingsvrijheid als motorrijder en mens zijnde.

Straks heb ik een vergunning nodig om te mogen pissen of om lucht te mogen happen of om te gaan winkelen?

Volgend jaar of dit jaar in september dan komen we als motorrijders weer gewoon ergens bijeen en dit dat dan zonder vergunning :t .
 
Laatst bewerkt:
Ben even milkshake wezen halen, wat ik gewoon jammer vind is dat er tekstkarren en wat al niet aanwezig moest zijn voor mensen die op een parkeerplaats even langs elkaars motor willen lopen.

En als dit toch een evenement (waarvoor een vergunning nodig moest zijn) is geweest waarom worden er dan auto's toegelaten? :? Paar auto's waren moeilijk aan het inparkeren omdat er overal motoren stonden.

Hoe dan ook het is voorbij iedereen kan verder met zijn leven :+
 
Klets niet zo joh ? Het zal mij een dikke worst wezen wie de meeting organiseert.

Mijn probleem is,meetings bijwonen waar een vergunning (vanuit overheidswegen) voor nodig is daar ga sowieso niet heen.

Vindt dit alles ( vergunning) een zware beperking van mijn bewegingsvrijheid als motorrijder en mens zijnde.

Straks heb ik een vergunning nodig om te mogen pissen of om lucht te mogen happen of om te gaan winkelen?

Volgend jaar of dit jaar in september dan komen we als motorrijders weer gewoon ergens bijeen en dit dat dan zonder vergunning :t .
En daar ben ik het helemaal mee eens Willem. Ik ben er ook op tegen want ik ben van de oude garde. Ook ik ben een vrije ziel die zijn eigen gangetje gaat. Maar weet dat wij steeds meer ingeperkt worden. Ik zal het ook, voor wat ik kan er tegen in gaan. :t
 
En daar ben ik het helemaal mee eens Willem. Ik ben er ook op tegen want ik ben van de oude garde. Ook ik ben een vrije ziel die zijn eigen gangetje gaat. Maar weet dat wij steeds meer ingeperkt worden. Ik zal het ook, voor wat ik kan er tegen in gaan. :t


Dat weet ik Coert.

Als men mij inperkt ,juist dan ga ik er tegenin daarom zal je mij ook nooit meer zien op vergunningsmeetings.

Volgende keer is het, wie gaat er mee Hamburgers eten iedereen is welkom.Nou eens zien wie mij dan tegenhoud :t Staat het bomvol met politie dan een paar weken weer een meeting net zolang tot ze het opgeven.Plannen we elke 2-4 weken een burger-meeting :+
 
Klets niet zo joh ?Het zal mij een hele dikke worst wezen wie de meeting organiseert.

Mijn probleem is,meetings bijwonen waar een vergunning (vanuit overheidswegen) voor nodig is daar ga sowieso niet heen.

Vindt dit alles ( vergunning) een zware beperking van mijn bewegingsvrijheid als motorrijder en mens zijnde.

Straks heb ik een vergunning nodig om te mogen pissen of om lucht te mogen happen of om te gaan winkelen?

Volgend jaar of dit jaar in september dan komen we als motorrijders weer gewoon ergens bijeen en dit dat dan zonder vergunning :t .

Denk niet dat jij een vergunning krijgt om lucht te happen Willem 😜
 
Kudo's voor Bo en hoe het verlopen is vandaag. Geen nare dingen en plezier. Wees blij dat zij haar tijd er in gestoken heeft.

:^

Uiteindelijk heeft er een meet plaats gevonden, met de legendarische MFMM als voorbeeld :P, en het is gewoon succesvol geweest. Anders, maar succesvol.

Voor Bo was het ook Of niets Of met vergunning.
Als je weg blijft om het principe van de vergunning... prima, ieder het zijne.

Ik zou er niet om de vergunning weg blijven maar om de gevolgen daarvan die het nu een stuk gezapiger maken.

Niemand kan er echter omheen dat Bo in relatief erg korte tijd een boel werk verzet heeft en daarvoor beloond is met een nette opkomst en veel tevreden motorrijders. :}

Het is geen MFMM geweest...en die zal er ook nooit meer komen omdat tijden nu eenmaal veranderen.
 
Precies, tijden veranderen.......daar doe je niets aan behalve je eigen conclusies trekken.
 
Wat is er leuk aan als er geen burn-outs -wheelies etc getrokken mogen worden ?

Beetje staan ouwehoeren......oh jij hebt een mooie motor goh heeft je vrouw ook borstvergroting laten doen :+

Neem nog wat azijn :') Blijft voor sommigen lastig om diegene die het regelt gewoon de credits te geven blijkbaar. Hoe je nu ook over die vergunning denkt.
 
full


Vandaag een prima meeting meegemaakt. Eigenlijk niet eens zo verschillend van de vorige versie.
Dus relaxte sfeer, gezinnen met kleine kinderen, undercover politie, gelach als iemand een prent kreeg. En verder netjes georganiseerd.
Het enige wat tegenviel was dat die vriendelijke meneer die het verkeer stond te regelen en werd aangesproken met de naam 'Manga' helemaal geen boeman bleek te zijn.
 
Ik was al jaren van plan om een keer naar de MFMM, of hoe dat ook heten mag/mocht te gaan. En iedere keer kwam ik er later achter dat ik het wéér vergeten was. Vandaag ben ik even wezen kijken ... wel vrij kort, ik had geen bui om te kletsen met mensen. Maar leuk, ik vond de sfeer ontspannen in elk geval.

Ik ben het volledig met WillemVonGrumble eens als het gaat over vergunningen; ik vind dat zo'n aantasting van mijn onaantastbare vrijheid. En ik doe niet aan clubjes en dat soort 'wij-zij sentimenten' ... Maar ik nam me dus wel effe de vrijheid om te gaan kijken.

En ik reageer nu eigenlijk alleen om mijn complimenten aan Bo te maken.
Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gebo..kst dame! :j :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan