geen motorrijden pf die schouder

Topic of the weak :P


Miss past mij verhaal hier toch wel.. Heb al flink aantal jaren een scoliose, grote bochten in me rug. Moet hier ook al jaren aan geopereerd worden, maar nooit echt "klaar" voor geweest. Nu gaat het toch met een paar maandjes gebeuren. Er staat een herstel periode voor van 9-12 maanden :(

Ben zelf nu nog aan het lessen, dus is toch anders, maar wil het perce halen voor ik het ziekenhuis in moet, een mooi doel om zo snel mogelijk voor te herstellen want motivatie zal vast wel eens laag zitten in die periode..
 
Welcome to t he club :P

5 Jaar geleden whiplash opgelopen met auto, nog steeds aan het klote...
Maar wel mijn rijbewijs gehaald terwijl dat afgeraden werd..
Nu medicijnen waar ik absoluut niet mee mag rijden eigenlijk.

Maar als het kriebelt kun je het zo moeilijk laten, gewoon voorzichtig doen en geen brokken maken dan kom je ook niet in de problemen.


5 jaar ! arghh.. medicijnen waar je niet mee mocht rijden heb ik ook gehad ja ;(
heb het 1 week volgehouden. ivm met werk en het motorrijden.. dat doe ik nooit meer. ook al heb ik dan geen klachten
 
Yo,

Hier ook zit zelf al bijna 3 maanden ivm een heupoperatie (heupdysplasie) een herstel van 6 -9 maanden. Maar ik hoop toch over 4 weken op die motor te kunnen springen.

De verleiding wordt te groot haha.
 
Topic of the weak :P


Miss past mij verhaal hier toch wel.. Heb al flink aantal jaren een scoliose, grote bochten in me rug. Moet hier ook al jaren aan geopereerd worden, maar nooit echt "klaar" voor geweest. Nu gaat het toch met een paar maandjes gebeuren. Er staat een herstel periode voor van 9-12 maanden :(

Ben zelf nu nog aan het lessen, dus is toch anders, maar wil het perce halen voor ik het ziekenhuis in moet, een mooi doel om zo snel mogelijk voor te herstellen want motivatie zal vast wel eens laag zitten in die periode..

Suc6 met de lessen en sterkte toegewenst.
De herstelperiode is normaal. Het is je rug en dat is toch een tricky onderneming.

Ik ben nu met m'n oudste zoon aan het trainen. Fitness en strek-oefeningen om z'n rugspieren soepeler te maken. Hij heeft al problemen genoeg met z'n stofwisseling maar door die stofwisseling kwam de scoliose er ook nog als extraatje bij.
Hij is het afgelopen jaar van 8--> 11% gegaan.( dus valt mee...)
De fysio zegt dat het grotendeels te verhelpen is,( lees: stabiel te houden), met juiste oefeningen als er verder geen vergroeien zijn..
Dus daar gaan we voor.


Nogmaals ...suc6 en sterkte. :W
 
tja die motor die trekt je aan en je mag eigenlijk niet. het is verleidelijk richard ik begrijp je!

erocs sterkte met alles en subby tja vier weken oke rustig gashendel rustig open

groeten allemaal
 
5 jaar ! arghh.. medicijnen waar je niet mee mocht rijden heb ik ook gehad ja
heb het 1 week volgehouden. ivm met werk en het motorrijden.. dat doe ik nooit meer. ook al heb ik dan geen klachten

5 Jaar ja, en elke keer denk je te snappen hoe het zit, en loop je weer tegen de muur en kom je weer thuis te zitten, grote ellende! aangereden door een dronken belg....

Gelukkig met de auto en niet met de motor, maar ik laat me niet gek maken :P
Ze roepen maar wat ze willen maar ik doe precies wat goed voor me is en daar hoort motorrijden ook bij haha

Sterkte allemaal
 
Yup hiero :W

19 november motorongeluk gehad, (oa) knie kapot. Loop nu 2 weken zonder krukken, maar been is nog niet sterk genoeg om goed een motor op te kunnen vangen. Ga wel binnenkort een nieuwe aanschaffen / proefrijden *O*
 
5 Jaar ja, en elke keer denk je te snappen hoe het zit, en loop je weer tegen de muur en kom je weer thuis te zitten, grote ellende! aangereden door een dronken belg....

Gelukkig met de auto en niet met de motor, maar ik laat me niet gek maken :P
Ze roepen maar wat ze willen maar ik doe precies wat goed voor me is en daar hoort motorrijden ook bij haha

Sterkte allemaal

haha
ja doen wat je zelf denkt dat goed is, werkt helaas niet altijd :(
en ja die muur kom je ineens tegen uit het niets.. stom ding
vanochtend bijv. stond klaar om naar het werk te gaan. doe mijn helm op en ineens uit het niets weer klachten.. snap er geen hol van maar zitten weer lekker thuis |( |( geluki dat het mooi weer is
 
ja gelukkig mooi weer dat dan wel.

net te horen gekregen dart er toch een operatie gepland wordt hm is wel beter zegt de arts.Die spier moet toch worden gehecht. Tja hadden ze dat drie maanden eerder niet kunnen bedenken!
Oke dat is gepland op 2 juni. En... dan twee maanden echt niks met de arm(en dan ook echt niks)
dus de zomer wordt motorloos en de nazomer tja afwachten, waarschijnlijk niet dus. Helaas het is niet anders. het glas blijft echt wel halfvol. Mijn schouder is echt tijdelijk. Groet aan alle motorrijders en bankzitters hierboven.
 
afgelopen dinsdag in AZM Maastricht geweest voor second opinion van mijn elleboog waar ik al sinds begin januari mee loop te kloten.. :( :( :( :(
Daar hebben ze weer iets ontdekt en daardoor is een 3e operatie noodzakelijk........ :( :( :( :( :( |( |( |( |( |( |( |( |(

iedereen veel succes met herstellen! :W
 
Het is wat, al die verhalen....
Ik heb met pasen mijn enkel en middenhandsbeentje gebroken met een motorongeluk. Moet nog zo'n 2 maanden revalideren :(
 
@schravelzak dat is mooi klote :(
hopelijk voor jou is het ook gelijk de laatste die je nodig hebt want op deze manier wordt het helemaal niks natuurlijk ;(

@motormuis
dat zijn nou eenmaal doktoren die doen alles liever later als het maar even kan, het grote nadeel hiervan is idd dat wij er de pineut van zijn helaas is het niet anders. hoop voor je dat het in het najaar ook nog mooi weer is zodat je toch je hobby nog kan uitoefenen ! :)
 
Beterschap..

Vorig jaar had ik de motor net uit de schuur gehaald, stond in de voortuin naar me te kijken toen er door verkeerde werkschoenen een zenuw klem kwam te zitten in m'n rug, heup en knie en ik dus helemaal niks meer kon met m'n been..

Dat was best even een frustrerende situatie, want de motor lacht je gewoon toe..
 
Schravelzak; tja driemaal en dan moet het ook echt klaar zijn. kop op en sterkte!

Vliegende baksteen: ja zeer frustrerend en die motor zegt tegen mij poets me en snel!


Als de m. supraspinatus weer werkt (mijn afgescheurde spier) dan kan ik letterlijk mijn arm weer uitstrekken en flink gaan poetsen.

....... en dan zal die motor glimmen zoals hij er nog niet eerder uit heeft gezien!!

Affijn motorracen assen op tv was ook wel even leuk, vanmiddag, groeten.
 
Laatst bewerkt:
@TS, vooral je begin post doet me denken aan een krabbeltje van een motorjournalist. gaat dan niet over je blessure, dat is vervelend en beterschap etc. natuurlijk, maar meer over je opmerking dat je maar toch liever niet bij je meissie achterop gaat.

zoals dat beschreven stond was dat erg grappig maar ook wel een leuke spiegel om je zelf even voorgehouden te krijgen. hij met zijn R1 en zij met haar fazer, hij aan het stuur en zij in de kikkerstand 30cm boven hem uitstekent op de harde buddy. hij op de sport en zij met de chopper. inderdaad lekker stereotiepe artikel maar daarom juist zo leuk.
ga lekker achterop mee en geniet van het zonnetje, geef je over aan andermans kunsten en dan zijn die maanden zo voorbij. heb vertrouwen.
 
@TS, vooral je begin post doet me denken aan een krabbeltje van een motorjournalist. gaat dan niet over je blessure, dat is vervelend en beterschap etc. natuurlijk, maar meer over je opmerking dat je maar toch liever niet bij je meissie achterop gaat.

zoals dat beschreven stond was dat erg grappig maar ook wel een leuke spiegel om je zelf even voorgehouden te krijgen. hij met zijn R1 en zij met haar fazer, hij aan het stuur en zij in de kikkerstand 30cm boven hem uitstekent op de harde buddy. hij op de sport en zij met de chopper. inderdaad lekker stereotiepe artikel maar daarom juist zo leuk.
ga lekker achterop mee en geniet van het zonnetje, geef je over aan andermans kunsten en dan zijn die maanden zo voorbij. heb vertrouwen.

TS:
Ik heb ook heel lang schouderklachten gehad en raad je absoluut niet aan om achterop te gaan zitten als je zelf ook niet in staat bent om te rijden. Er komt behoorlijk veel druk op je schouders bij het optrekken en met name bij het remmen.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan