bij een stoplicht flitst zo'n paal altijd 2 x, ook als je te hard rijdt.
het was niet bij een stoplicht?
Nope .... het was om 23:30 uur en rond die tijd werken die lichten al lang niet meer. Bovendien zat ik nog niet op de oprit.Gokje dat het dus zo'n doseerlicht is geweest.
ik weet wel dat veel opritten vanuit delft de rijksweg op, doseerstoplichten hebben.
Met flitskast.
Er staan er +- 6 langs de a13.
Gokje dat het dus zo'n doseerlicht is geweest.
? Ennuh ... enig idee wat de schade is voor 'door rood licht rijden' ?
was een voorflits voor de rode ogen reductie
Zou goed kunnen .... maar als ik door rood ben gereden dan is dat absoluut onbewust geweest, dan heb ik dat hele stoplicht over het hoofd gezien (wat overigens onwijs stom van mezelf zou zijn).
hier in haarlem niet 1 keer is snelheid en 2 keer is roodlicht en eventueel snelheid tegelijk kan het zo uit me raam zienbij een stoplicht flitst zo'n paal altijd 2 x, ook als je te hard rijdt.
het was niet bij een stoplicht?
Ze flitsen 2x om te voorkomen dat ze niets hebben als de eerste foto mislukt is. Dat gebeurt regelmatig vanwege de initiele weerkaatsing van het flitslicht op de refelecterende delen van je helm of motorpak. Bij de 2e flits is de werking van dat reflecterende materiaal minder. Pas na enige tijd is dat weer op de oorspronkelijke sterkte.
Ze flitsen 2x om te voorkomen dat ze niets hebben als de eerste foto mislukt is. Dat gebeurt regelmatig vanwege de initiele weerkaatsing van het flitslicht op de refelecterende delen van je helm of motorpak. Bij de 2e flits is de werking van dat reflecterende materiaal minder. Pas na enige tijd is dat weer op de oorspronkelijke sterkte.
Ik meende een slordige €86 voor de staatskas.... excl. ontwikkelingskosten.
Ja, doe jij dat maar en rij daarna maar eens te hard langs een flitspaalOooh, daarom moet jehaarlakanti-flitsspul op je kentekenplaat spuiten.
Ze flitsen 2x om te voorkomen dat ze niets hebben als de eerste foto mislukt is. Dat gebeurt regelmatig vanwege de initiele weerkaatsing van het flitslicht op de refelecterende delen van je helm of motorpak. Bij de 2e flits is de werking van dat reflecterende materiaal minder. Pas na enige tijd is dat weer op de oorspronkelijke sterkte.