• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Geflitst van voren -> Kenteken genoteerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mich
  • Startdatum Startdatum

Mich

MF veteraan
Lid geworden
23 nov 2001
Waarderingsscore
10
Ik weet dat er veel topics over zijn geweest, maar ik waag het toch.
Ik ben laatst van voren geflitst, zag de flits enzo. Had ik net de pech dat die ene agent niet sliep en ik zag ze omdraaien om me kenteken te notoren.
Net boete binnen gekregen, 23 te hard :(
Nu is mijn vraag, maak ik een kans als ik in beroep ga. Ze hebben geen foto ofzo. Kan ik dan zeggen dat het toen vroor en sneeuw lag (was ook zo)
en dat ik dan mijn motor niet gebruik. Dus graag een foto als bewijs -> geen foto-> niet betalen.
Moet je eigenlijk de boete van te voren betalen als je in beroep gaat ?

Ben bang dat dat niet mee zal vallen. Een ambts eed van een politieagent is voldoende om ervoor te zorgen dat zijn verklaring zwaarder zal wegen als de jouwe vlgs. mij. Enne, als je geflitst bent, moet er een foto van zijn lijkt me, die hoeven ze er dan alleen maar even bij te zoeken.

Bij het eerste beroep hoef je niet vooraf te betalen. Bij het tweede beroep wel.

Je kunt het vergeten (helaas) maar dit win je nooit...

Ben bang dat dat niet mee zal vallen. Een ambts eed van een politieagent is voldoende om ervoor te zorgen dat zijn verklaring zwaarder zal wegen als de jouwe vlgs. mij. Enne, als je geflitst bent, moet er een foto van zijn lijkt me, die hoeven ze er dan alleen maar even bij te zoeken.

:^
Regel 1: Agent heeft altijd gelijk.
Regel 2: Als agent geen gelijk heeft, maar gewoon de pik op je heeft, treedt regel 1 alsnog in werking.

Damn ! Was ik al bang voor. Grrrrrrrrrrrrrrr.
Het ergste is dat ze daar vaak flitsen, en dat weet ik. Op een of ander manier dacht ik daar toen niet aan...totdat ik die flits zag en die slettbak opdraaien...hoopte nog dat het haar niet zou lukken...helaas....

Je kunt het proberen. Als je geluk hebt duurt de procedure te lang en wordt het geseponeerd. Is mij weleens overkomen. Als je nog meer geluk hebt krijg je gelijk.

Damn ! Was ik al bang voor. Grrrrrrrrrrrrrrr.
Het ergste is dat ze daar vaak flitsen, en dat weet ik. Op een of ander manier dacht ik daar toen niet aan...totdat ik die flits zag en die slettbak opdraaien...hoopte nog dat het haar niet zou lukken...helaas....
Slettebak?,dan was het vast die rooie seat toledo. Stond zeker op het parkeervak bij het denksportcentrum he?
Met dat blonde mokkel erin

een agent heeft altijd gelijk, vooral als ie niet gelijk heeft, maar als ie gelijk heeft, heeft ie zeker gelijk, vooral als je ook nog bent geflitst.

Slettebak?,dan was het vast die rooie seat toledo. Stond zeker op het parkeervak bij het denksportcentrum he?
Met dat blonde mokkel erin
Ja was die blonde del ja, die staat heel vaak hier te flitsen. Ze stonden in een groene Citroen bij de Bestevaer, tegenover de voetbalvelden.

Je kunt het altijd proberen.

Een agent kan ook een letter of een cijfer verkeerd opschrijven.
En met die snelheid is het moeilijk lezen.
Het was die dag koud dus je bent met de auto gegaan.
De motor stond die dag in de schuur.

Die dingen moet je in je bezwaarschrift schrijven.

Je kunt het altijd proberen.

Een agent kan ook een letter of een cijfer verkeerd opschrijven.
En met die snelheid is het moeilijk lezen.
Het was die dag koud dus je bent met de auto gegaan.
De motor stond die dag in de schuur.

Die dingen moet je in je bezwaarschrift schrijven.

ze hebben toch een foto van hem in vooraanzicht, dat kunnen ze toch ook gebruiken als bewijs als hij in beroep gaat?

Tsja, maar kunnen ze aantonen dat het JOUW motor is? Want er zijn toch meer mensen met zo'n motor. En zeg je toch gewoon dat dat niet jouw helm etc. is?
Maar zo makkelijk zal het met de politie ook hier wel niet liggen... :(

Denk dat ik het maar niet doe. Ik kan natuurlijk wel zeggen dat ik een mooi weer rijden ben en dat ik nooit met zulke temp. rij. Maar dan komen ze met de foto, moet ik dan keihard liegen dat ik het niet ben ? Als ze daar achter komen met ik volgend mij echt de lul.
Komt een beetje slecht uit, vandaag een setje BT-010 besteld, dinsdag BPM betalen en nu nog een boete.. :( :(

Misschien vind je het niet leuk dat ik het zeg, maar toch een strakke aktie van die agente :P Ik bedoel, zoiets verwacht je echt niet !
Maarja, als ze een motor zien rijden en ze zijn wakker, dan letten ze helaas wel goed op.

Volgende keer dus wel even wat verder je gas open gooien, zodat ze je kentekenplaat helemaal niet kan zien.

BTW: Als je zegt dat je het niet bent op de foto, dan ben je echt niet zo erg de lul hoor. Dit is Nederland. Reed je op je GS500e? Die wordt veel gebruikt als pekelfiets, dus je kan het idd proberen te spelen op dat jij het niet was. Wie niet waagt, die niet wint. (En wie niet wind, die niet stinkt) :P

Volgende keer snel je voet voor de kentekenplaat slingeren.

je moet je kentekenplaat ook goed vies maken. (kettingspray, beetje zand, etc)

Ze waren met twee van die gasten die mij een week vast hebben gezet, heb voor dat soort gasten weinig goede woorden over.
Maar doordat ze met zijn tweeen waren, maak je geen kans

Het is een sport en deze keer heb je verloren ... helaas '( Lijkt me erg zinloos om in beroep te gaan.

Ik zou niet gaan liegen in je bezwaarschrift. Je kunt ook via je bezwaarschrift eerst een foto opvragen. Aan de hand van die foto zou je kunnen vragen naar een bewijs omdat je kenteken er niet op staat. ZIJ moeten bewijzen dat jij het bent. Jij hoeft niet te bewijzen dat jij het niet bent.

[zeikmodus]
Waarom zou je in beroep gaan tegen iets waar je schuldig aan bent? Je weet dat je te hard rijdt, je weet dat je geflitst bent(ofwel genoteerd) en dat je fout zit.

Wees blij dat je niet iedere keer dat je te hard rijdt een boete krijgt, dat zou nog eens een rekening wezen ...
[/zeikmodus]

Zo denk ik er dus over :P

De acceptgiro is ingevult en ondergetekent.

KIF_0865.JPG

Terug
Bovenaan Onderaan