• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Gegroet Motor-forum!

MotorJaap

MF'er
Lid geworden
15 dec 2009
Waarderingsscore
0
Gegroet Motorstudenten Delft,

MotorJaap is op het Motor-forum geland.

Ik zal mezelf ff voorstellen: Mijn naam is Jaap Stokvis, ben het kleine broertje van [[[Frenk]]] en ken via hem al meerdere leden van de Motorstudenten Delft buiten het forum om. Ik ben ongeveer in oktober begonnen met lessen bij Marcel Kasius (geweldige vent, beetje oud en komt altijd verveeld/vermoeid over maar eindeloos veel geduld). Vrij snel AVB gehaald maar toch nog ongeveer 20 lesjes nodig gehad voor mn AVD.
Afgelopen dinsdag AVD gehaald in ongeveer -3 (gevoelstemperatuur -13). Alles ging goed behalve door de zenuwen vergeten dat bussen voorrang hebben bij het wegrijden van een halte, gelukkig kon ik nog ruim op tijd remmen en blijkbaar heb ik ook niet helemaal genoeg afstand gehouden op de snelweg.
Voor de rest was het eigenlijk een makkie!

Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wat voor een motor ik wil gaan kopen, maar ik zal binnenkort bij de plaatselijke motorboer eens wat proefritjes gaan maken.
De GSXR1000 vind ik iig een prachtige fiets maar misschien iets te groot om mee te starten. Misschien kunnen jullie nog wat tips geven wat allemaal belangrijk is bij het kopen van je eerste motortje (heb iig al wat tips in de kroeg gekregen van Smiling Pitbull).
Nu nog wachten tot woensdag om mn rijbewijs op te halen en dan kan het plezier beginnen!

Ik kijk er naar uit met jullie verhalen uit te wisselen over onze levensgevaarlijke capriolen en woeste motortrips.

Calcanda semel via leti, toch?

:W Jaap
full
Suc6
:] Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

[Dode link verwijderd]

full

Welkom op het MF Jaap !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: [TOPIC=181665/]MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen[/TOPIC]

en wordt vanzelf hier gespot: [TOPIC=256360/][centraal] MF-er gespot? post het hier - part 35[/TOPIC]

full

7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99

full

Terug
Bovenaan Onderaan