• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

gegroet

basti

Die hard MF'er
Lid geworden
21 mrt 2005
Waarderingsscore
0
Hoi MF'ers,

De naam is eigenlijk sebastian, maar die was al bezet. Op dit moment ben ik 23 jaar, heb sinds een paar maanden mijn motor rijbewijs (m.b.v. Rijschool Bastinck :} ) en beschik sinds een week over een Fazer 600 '02 (ziet ongeveer zo uit:

[Dode link verwijderd]

)...welke overigens momenteel bij Knoppers staat voor vervanging van de koppelingsplaten. Als het goed is wordt 'ie morgen gemaakt en kan ik mijn vriendin ook eens meenemen. Mijn vriendin is overigens noors en komt uit Bardufoss. Dit is een klein dorpje in de buurt van Tromsø (iemand daar wel eens geweest?).

See ya around.

Welkom *D Mooie fiets, vooral die uitlaat :9~

welkom Basti,

Ben wel eens in de buurt van Tromsø geweest (met een 600cc tweecilinder boxer (2cv ;) ) naar de Noordkaap).

Als de vrouwen daar net zo mooi als de natuur zijn............ })

Welkom en die Fazer ziet er leuk uit maar in een week tijd je kop.lingspl.al gemold??? He veel veilige km.tjes toegewenst. :} :]

Die fiets heeft inmiddels al 27.000 km's gelopen en is trouwens 2e hands aangeschaft. Vraag me af hoe de vorige eigenaar ermee gereden is :?

Die fiets heeft inmiddels al 27.000 km's gelopen en is trouwens 2e hands aangeschaft. Vraag me af hoe de vorige eigenaar ermee gereden is :?
'K heb wel een donker bruin vermoeden,want 27d km mag normaal geen probleem zijn.

Wie weet. Anyway, hij is inmiddels weer terug gekeerd, en dat is het belangrijkste :)

full

Let op oude user, moet hem alleen ff te pakken krijgen...

Euj man... een k8 nu? Heb je mijn oude niet meer? :/

Wou van de zomer eens op visite komen om hem op te zoeken.
(Bovenstaande is semi serieus dus misschien wil je me even mailen op mijn gmail account?)

'K heb wel een donker bruin vermoeden,want 27d km mag normaal geen probleem zijn.
}) heheh _O- wheely verslaaft denk... :Y

:W Sebastiainwelkom en plezier hier en op je bike en enz... :] :]
[Dode link verwijderd]

Welkom op het Forum Basti,

Hoop voor je dat je koppelingsplaten je niet in de steek laten, zodat je kan genieten van het :] :] .

:W

Terug
Bovenaan Onderaan