Geile Gixxer 600 K4!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Beste MF-ers.

The bullet is through the church :P
De k4 is toch te koop.

op 1 mei 2004 voor het eerst op kenteken gekomen
kilometerstand is nu minder dan 22d km
De motor verkeerd in absolute nieuwstaat!

Extra's
  • Devil Trophy uitlaat met DB killer (origineel aanwezig)
  • Bijrijders afdekkap (bijrijderszadel aanwezig)
  • GI Pro Gearindicator (zie foto)
  • Zwart dubble bouble ruitje
  • In kleur meegespoten hugger
  • Pipercross luchtfilter (veel beter dan het originele papiere ding)
  • DHM crashprotectoren
  • DHM Paddockstand bobbins
  • Progressieve voorvork vering en betere olie gemonteerd en professioneel afgesteld
  • Alarm
  • Rode Rimstriping

Onderhoud:
De motor is zeer goed onthouden, waarbij nog vele rekeningen aanwezig zijn. Hij heeft voor een hele lange tijd voorlopig geen onderhoud meer nodig. Gloednieuwe banden, remmen en vloeistoffen.


Bij de motor zit verder nog:
Originele onderhoudsboekje
Originele gereedschapsset
Alle bonnen van de laatst uitgevoerde werkzaamheden

MF prijs: 5300 euros (ja i know. Dit is heel scherp, dus vast)

Voor een meerprijs heb ik ook nog:
Een full weather motorhoes
Voor en achter paddockstand

Cheerios!

Brakke

Fotos niet geschikt voor slome verbindingen. })
dsc9888.jpg

dsc9851.jpg

dsc9860.jpg

dsc98692.jpg

dsc98472.jpg

dsc9883.jpg

dsc9902.jpg
 
Laatst bewerkt:
OW ja...motor is uiteraard kompleet schadevrij zoals op de foto te zien is (ook nooit schade gehad).
Elke vorm van keuring is toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
Wow echt een mooie bike :). Welke camera heb je dan aangeschaft :P?

Nou tis niet mijn camera. Als ik geld had voor zon kakkend dure spiegelreflex cam dan ging de bike er echt niet uit!

Thanks voor de complimenten! Tis echt een hele geile bike en man o man wat een sound.
 
ik vond altijd dat een gixxer blauw-wit moest zijn, maar dit is super mooi !!!

kick kick kick !
 
Mijn droomfiets :9~ , echter zal de inruil van een VFR750F niet mogelijk zijn denk ik ;( .

Naja eigenlijk liever niet.

Ik ben al de goedkoopste K4 op internet (er is eentje goedkoper maar die heeft 60d KM en minder opties).

En als jij de topprijs vraagt voor die van jou dan zit er weinig "vlees" tussen. Snappie?
Ik zou zeggen stuur me een mailtje, met meer info en wat voor prijs jij gedachte had om bij te betalen. Ik zeg nooit nooit. En je kan natuurlijk altijd je je eigen motor verkopen om vervolgens deze te kopen.

Thanks voor de interesse igg!

Gr

Brakke
 
Jo saidje!

blijf t zonde vinden dat t ding weg moet.
gewoon echt klote dat je je stalling kwijt raakt maar ik zou m bij jou in de buurt ook niet op straat laten staan.

succes met de verkoop iig maar dat gaat wel goed komen denk ik!

groeten paul
 
WÁT een lage prijs!! Vanwaar zo laag? Moet wel meer waard zijn hoor.. vooral met die opties. Skupje
 
Zo, erg mooi ding! alleen die devil uitlaat vind ik iets minder. Een mooie yoshi zal niet misstaan ;)

Jammer dat die 700 euro boven mijn budget zit ;)

Deze ben je zo kwijt volgens mij, alleen je zet hem net in de verkeerde periode te koop :P
 
Laatst bewerkt:
WÁT een lage prijs!! Vanwaar zo laag? Moet wel meer waard zijn hoor.. vooral met die opties. Skupje


Waarom zo laag? Tja ik kan hem ook voor 600 meer te koop zetten en dan paar weken of maanden langer wachten. IK wil er liever eerder vanaf, zodat ik zelf weer verder kan.

Voor 5300 euro wil ik er best een paar opties voor je ervanaf halen en voor evenveel aan je verkopen hoor! ;)
 
Zo, erg mooi ding! alleen die devil uitlaat vind ik iets minder. Een mooie yoshi zal niet misstaan ;)

Jammer dat die 700 euro boven mijn budget zit ;)

Deze ben je zo kwijt volgens mij, alleen je zet hem net in de verkeerde periode te koop :P

Tja...verkeerde periode. Naja daarom is die ook scherp geprijsd. Als het lente is is die weer meer waard.
Wat betreft de uitlaat...tja...voor die Devil kan je denk ik wel nog 200 eurie vangen en dan voor 250-300 een 2e hands Yoshi kopen.

Prijs is vast helaas, ik kan je niet verder helpen door omlaag te gaan :/ :/
 
Als je m nog een maandje of 2 vast kunt houden.. Als ik mn rijbewijs al had kwam ik m nu bekijken... Ziet er erg goed uit!
 
jummie!
ik heb hem in het echt mogen aanschouwen! wat een b-e-a-uty!

pfff, maar die prijs is echt om te huilen!
Banden, ketting, remmen en vloeistoffen kosten je al snel 600 euro, als je het ZELF doet..

Schors hem lekker en verkoop hem als de economie weer uit zijn dip is! Deze prijs is illegaal..

TOCH SUCCES!
 
Super mooie bike 8-) , kan het zijn dat ik deze ook op MP heb zien staan?

Lijt er in ieder geval wel heel erg veel op.. zelfde kleur, uitlaat, opties, prijs en volgens mij ook een paar foto's ( foto's gemaakt in Delft?)

Heb die motor toen goed in de gaten gehouden en serieus overwogen om eens contact op te nemen, aangezien ik toen op zoek was naar een K4 of K5.

Heb uiteindelijk besloten om voor een 750 K6 of 1000 K5 te gaan. (welke ik als alles goed is zaterdag op ga halen in de UK)

Blijft een super mooi ding :} , heb deze kleurstelling al vanaf het eerste moment dat ik hem zag echt geweldig gevonden, die zal je vast snel kwijt zijn.
 
klopt van Marktplaats.

ik heb de motor een paar weken geleden voor brakke gaid op marktplaats gezet omdat hij toen in het buitenland was.

Zo zonde van de economie echt om te huilen als je kijkt wat deze motor een paar maanden geleden waard was geweest....

foto's zijn inderdaad in delft gemaakt, bij de oude jan.

groeten paul
 
teering....iedereen heeft volgens mij een latje van dat ding.

Keep it in the pants heren!
Zaterdagochtend komt er iemand kijken dus tot dan gereserveerd.

Gr

Brakke
 
Naja eigenlijk liever niet.

Ik ben al de goedkoopste K4 op internet (er is eentje goedkoper maar die heeft 60d KM en minder opties).

En als jij de topprijs vraagt voor die van jou dan zit er weinig "vlees" tussen. Snappie?
Ik zou zeggen stuur me een mailtje, met meer info en wat voor prijs jij gedachte had om bij te betalen. Ik zeg nooit nooit. En je kan natuurlijk altijd je je eigen motor verkopen om vervolgens deze te kopen.

Thanks voor de interesse igg!

Gr

Brakke

Ja dat gaat waarschijnlijk niet lukken dan ;) en terecht hoor, wat een prachtige fiets. Als ik mijn fiets verkocht heb, kom ik zeker nog even kijken of hij nog aanwezig is!

Kick!
 
Waarom zo laag? Tja ik kan hem ook voor 600 meer te koop zetten en dan paar weken of maanden langer wachten. IK wil er liever eerder vanaf, zodat ik zelf weer verder kan.

Voor 5300 euro wil ik er best een paar opties voor je ervanaf halen en voor evenveel aan je verkopen hoor! ;)

Nee helaas, ben al voorzien.. ;) (zie hieronder)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan