• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

gekke dingen doen met je motor

rscheffer

Rookie
Lid geworden
26 mrt 2010
Waarderingsscore
0
ik heb afgelopen zondag een beetje lopen stunten met mijn motorfiets nu is mijn vraag zijn er nog meer mensen hier op het forum die gekke dingen doen met hun motorfiets hieronder zijn een paar foto's van onze stunt
1313198665_6_H5m8_1.jpeg

1313199727_6_tzUW.jpeg

1313199856_6_FEsc.jpeg

1313200022_6_xJez.jpeg
1313200188_6_RKpx.jpeg

Tsja bij gebrek aan een boot is dat een goed alternatief....

ROFL

Was met de scooter.
Was zeg maar bij gebrek aan slee

Haha nice! 2 jaar geleden met de sneeuw stuk touw achter de motor en iemand met een skateboard zonder wielen er achter

Ik heb eens op een oude spriraalbodem van een bed achter een quad gehangen (yamaha banshee) en toen over een weiland gegaan.
Ging lang goed tot het bed in een graspol hapte en ik overkop ging met een flink gangetje en uiteraard zonder helm :X
2 weken last van mn nek en stekende koppijn gehad.

Maar zeker leuk om te doen dit soort dingen!!

Whahahaha geweldig!

De gekke dingen die ik met mijn motor heb gedaan, zijn van praktische aard. Ik heb een keer een aquarium van een meter vervoerd op de motor, een matras, een grote kartonnen 'vrijheidsbeeld', was ook uitdaging.

Ik heb een keer met een kameraad een slee achter de quad gehad op een parkeerveld. Kameraad op de slee ik op de quad, er lag zo'n dik pak sneeuw dat je de dubbele stoepranden met een stukje zand ertussen niet kon zien liggen. Ik wist ze te liggen en ging er rustig overeen, en daarna voluit. Me kameraad maakte een mooie duikvlucht van de slee af _O-

Whahahaha geweldig!

De gekke dingen die ik met mijn motor heb gedaan, zijn van praktische aard. Ik heb een keer een aquarium van een meter vervoerd op de motor, een matras, een grote kartonnen 'vrijheidsbeeld', was ook uitdaging.

wat doe je als je met de motor te werk bent en je krijgt te horen dat je gejatte trapfiets terecht is? s middags even oppikken met de motor. helaas hebben er wat mensen er nekletsel er aan overgehouden zo graag wouden ze het zien _O- eenmaal de fiets om me nek geslingerd vertrokken richting huis. :] rustig over de drempels en niet harder dan 60 dan steeg me fiets op _O- maar ik heb de 13km overleefd naar huis. *O*

dat was met mijn gs500e waar ook nog een gereedschapskoffer achterop lag :Y
en verder voor mij niet veel bijzonders :N

Laatst bewerkt:
@Paisley
Hoe heb je dat matras vervoerd whaha? :P

Afgelopen weekend nog wel een party tent vervoerd op de drz. party tent in doos spanband om me middel heen ging perfect was wel blij toen ik eindelijk op bestemming was ;)

Terug
Bovenaan Onderaan