hallo hoe kom ik aan deze topic?
nou simpel ik word helemaal gek van sommige ideen in mijn hoofd en die moet toch ergens naartoe?
heb jij een gek idee betreffend motorrijden die wilt delen laat het dan hier weten wie weet is het zo gek dat we er iets mee kunnen.
oke ik zal de aftrap nemen.
ze zeggen wel eens power toe the peopel of het echte macht ligt bij het volk dus zo kwam ik op mijn gekke idee.
ik zat te denken hoe mooie het zou zijn als honda die E$ nou eens uitbracht niet over 2 of 3 jaar maar gewoon zo snel mogelijk omdat ik te ongeduldig ben om te wachten.
stel je eens voor dat we via het forum weet ik veel hoeveel handtekeningen zouden kunnen verzamelen hier in nederland.
stel nou eens voor dat de belgen het aan hun kant hetzelfde zou doen.
en de duitsers in duitsland en de italianen in italie bijv buikschuiver die daar een steen opwerpt en bij voldoende animo dit aanbieden bij honda ned/duids/ita/belgie.
dit zou dus iets zijn wat nog nooit eerder vetoond is in de motorwereld.
de klant die hun wens kenbaar maken let mij peopel free give us de E4 power to the peopel.
nou simpel ik word helemaal gek van sommige ideen in mijn hoofd en die moet toch ergens naartoe?
heb jij een gek idee betreffend motorrijden die wilt delen laat het dan hier weten wie weet is het zo gek dat we er iets mee kunnen.
oke ik zal de aftrap nemen.
ze zeggen wel eens power toe the peopel of het echte macht ligt bij het volk dus zo kwam ik op mijn gekke idee.
ik zat te denken hoe mooie het zou zijn als honda die E$ nou eens uitbracht niet over 2 of 3 jaar maar gewoon zo snel mogelijk omdat ik te ongeduldig ben om te wachten.
stel je eens voor dat we via het forum weet ik veel hoeveel handtekeningen zouden kunnen verzamelen hier in nederland.
stel nou eens voor dat de belgen het aan hun kant hetzelfde zou doen.
en de duitsers in duitsland en de italianen in italie bijv buikschuiver die daar een steen opwerpt en bij voldoende animo dit aanbieden bij honda ned/duids/ita/belgie.
dit zou dus iets zijn wat nog nooit eerder vetoond is in de motorwereld.
de klant die hun wens kenbaar maken let mij peopel free give us de E4 power to the peopel.

profiteer er maar van,
Ik ben dus best wel voor veiligheid, maar omdat nu meteen zover door te drijven gaat me toch iets te ver. Ik ben tijdens het Paasweekend ook met m'n spijkerbroek (en wel een textiel motorjack) enkele malen op de scooter naar Scheveningen gereden. Allemaal binnendoor, dus geen hogere snelheid dan ca. 60 km/hr.
Was lekker lopen op de boulevard zonder "zware" en warme motorkleding.
Natuurlijk is ieder slachtoffer er eentje te veel, maar gun mij lekker m'n vrijheid om zelf te beslissen of ik wel of niet met motorbroek en -laarzen op m'n Vespa ga zitten.
In die tijd bestond er behalve de Solex leren jas eigenlijk weinig aan beschermende kleding.