gelasergunned

ik ga niet in beroep!!
je schier er volgens mij geen zak mee op!!

Ik kan het wel noiet terecht vinden enzo maar dat boeit een rechter die geen shit om een motor geeft toch geen ene hol!!!
900 piek kwijt zonde zonde zonde zonde zonde, wat had ik daar weer leuek dingetjes mee kunne doen
 
ik ga niet in beroep!!
je schier er volgens mij geen zak mee op!!

Ik kan het wel noiet terecht vinden enzo maar dat boeit een rechter die geen shit om een motor geeft toch geen ene hol!!!
900 piek kwijt zonde zonde zonde zonde zonde, wat had ik daar weer leuek dingetjes mee kunne doen
Beroep heeft idd geen zin maar zover is het nog niet. Ga eerst maar es een brief schrijven dat je het voor je werk nodig hebt!!
 
een 22 jarige automobilist van de weg gevlogen en tegen een boom belandt, na onderzoek van de politie bleek hij te hebben gedronken. De straf? 3 FUCKING uurtjes rijontzegging (om zijn roes uit te slapen zeker?)!!!! Justitie/politie :r :r :r :r :r :r
:j Dat zijn dus van die dingen waar ik helemaal niet goed van kan worden :r
 
Ik snap niet dat alcohol in het verkeer niet zwaarder beboet wordt. Inderdaad, rijontzegging voor enkele uren (vanwege dronkenschap) en een boete, maar daar blijft het meestal bij. Terwijl het officieel toch een misdrijf is.

Dat mokkel van de TV is nu al 3 keer gepakt in 5 jaar tijd... krijgt niets.
 
Ik werd in amsterdam regelmatig gelaserd.....nooit hebben ze me staande gehouden. Toen reed ik nog op m'n R1...spitse snuit, dus waarschijnlijk ketst de laserstraal dan af!... 8-)

Er zit op mijn motor een nogal grote koplampunit, veel glas, 2 grote lampen, een hoop lazer-reflectiemateriaal dus. Nu las ik dat een agent niet door de voorruit van zn politieauto mag lazeren i.v.m. afwijking van het meetresultaat. Maar dan geeft het glas van mn koplamp toch net zoveel afwijking??

Zou dit een goede reden zijn voor de ziekstier van justitie om mn straf kwijt te schelden??

(afgelopen maandag was er op NL1 een programma waarin gefilmd werd in rechtzaal, 1 zaak ging over een parkeerboete. De beklaagde maakt gewoon geen enkele kans, de officier neemt alles aan wat een agent geconstateerd heeft. Daar valt helemaal niets tegen in te brengen.
Conclusie: in beroep gaan zal me alleeneen vrije dag kosten)
 
Gisteren reed ik rond 18.30 uur op de A20 en daar waren ze bij Nieuwerkerk aan het controleren. Ik reed 150 km/uur en ging nog voor de controle vol in de remmen en reedt thv de apparatuur zo'n 120. Heb niets zien flitsen, maar ook niet echt opgelet. Vorig jaar had ik ook zo'n geintje, maar kreeg wel een bekeuring binnen (130 terwijl ik van 150 afremde naar 120). Hoe meten ze nu je snelheid? Begint dat al voor de flitsapparatuur die op de vangrail staat?
 
Yep, de radar meet je voordat je voorbij de camera bent. Je wordt geloof ik over een korte afstand gemeten en daar pakt dat ding dan weer de gemiddelde snelheid van.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan