Blijft terugkomen dit onderwerp maar ik wilde even laten weten dat de geluidsmeting zoals die gedaan werd door een mannetje langs de baan in dat hokje ná de Bianchi bocht veranderd is , de laatste keer dat ik er was met vrij rijden op 13 juni kregen we een transponder mee , eerst dacht ik nog hé kan ik mijn tijden aan het eind van de dag terug zien , maar nee hoor de enige reden was dat dit voor de geluidsmeting wordt gebruikt ( vraag me niet hoe het werkt maar het werkt ) em ze metem nu op 2 plekken .
voorwaarde voor een goede meting is dat er 3sec tussen de metingen moet zitten , dus als je met een maatje rijdt of in een groepje dan heb je geen probleem . rij je echter alleen dan kan je met teveel db's eruit worden gehaald , echter nu had je 2 maal een handtekening te zetten i.p.v 1 zoals de keren ervoor.
Heb zelf ook een waarschuwing gehad en men liet dat zien op een geprint formulier waar dus voor mij vermeld werd dat ik met 95,6 db teveel geluid produceerde .
gelukkig was dit de laatste sessie dus vond ik het niet zo erg maar ik zal mijn demper ( die wel CRT gekeurd is ) toch moeten aanpassen of moeten vervangen.
Ook werd er iemand op een fireblade met std demper eruit gehaald ook met 95,6 , hij rijdt er al 2 jaar en had nog nooit een probleem !!!
Tijdens een vrij rijden sessie in Assen gebruikte men dit zelfde systeem
Zou men dit bij de komende ZAC wedstrijd in Zolder ook gaan gebruiken ??
Mischa weet jij iets meer ?
voorwaarde voor een goede meting is dat er 3sec tussen de metingen moet zitten , dus als je met een maatje rijdt of in een groepje dan heb je geen probleem . rij je echter alleen dan kan je met teveel db's eruit worden gehaald , echter nu had je 2 maal een handtekening te zetten i.p.v 1 zoals de keren ervoor.
Heb zelf ook een waarschuwing gehad en men liet dat zien op een geprint formulier waar dus voor mij vermeld werd dat ik met 95,6 db teveel geluid produceerde .
gelukkig was dit de laatste sessie dus vond ik het niet zo erg maar ik zal mijn demper ( die wel CRT gekeurd is ) toch moeten aanpassen of moeten vervangen.
Ook werd er iemand op een fireblade met std demper eruit gehaald ook met 95,6 , hij rijdt er al 2 jaar en had nog nooit een probleem !!!
Tijdens een vrij rijden sessie in Assen gebruikte men dit zelfde systeem
Zou men dit bij de komende ZAC wedstrijd in Zolder ook gaan gebruiken ??
Mischa weet jij iets meer ?
Grrrr ....
Ik niet!
incl.HP(geen Horse Power)