geluk bestaat nog

Vandaag alle geluk van de wereld gehad,......Maarrrr in het kader van de kerstgedachte hield hij het bij een waarschuwing........................ wouw wat een mazzel en oom agent dank u.

:} :} :}
hij had ongetwijfeld dit jaar al zijn (boete)quotum gehaal, want ik kan me niet voorstellen dat hij zich zo (positief) bezighoudt met z'n medemens, dat is bij hun soort genetisch bepaald ;(
 
hij had ongetwijfeld dit jaar al zijn (boete)quotum gehaal, want ik kan me niet voorstellen dat hij zich zo (positief) bezighoudt met z'n medemens, dat is bij hun soort genetisch bepaald ;(

ja, ik was ook zeer aangenaam verrast. Maar de echte reden doet er voor mij niet toe.....ik heb m`n roze papiertje nog. *:)
 
Ik denk dat de agent gewoon al aan zijn quotom zat en dat je daarom dus mazzel hebt gehad :P
 
Laatst bewerkt:
ik reed laatst 280 op en 80 weg, werd ik aangehouden door een paar politiemannen.
ik scheet 20 kleuren ik dag ben mijn rijbewijs kwijt, maar nee hoor ze vroegen of ik mischien een aansteker voor ze had..


later kon ik er wel om lachen
 
ik reed laatst 280 op en 80 weg, werd ik aangehouden door een paar politiemannen.
ik scheet 20 kleuren ik dag ben mijn rijbewijs kwijt, maar nee hoor ze vroegen of ik mischien een aansteker voor ze had..


later kon ik er wel om lachen
:o serieus???
 
hij had ongetwijfeld dit jaar al zijn (boete)quotum gehaal, want ik kan me niet voorstellen dat hij zich zo (positief) bezighoudt met z'n medemens, dat is bij hun soort genetisch bepaald ;(
Wat een loze kreet. Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
 
ik reed laatst 280 op en 80 weg, werd ik aangehouden door een paar politiemannen.
ik scheet 20 kleuren ik dag ben mijn rijbewijs kwijt, maar nee hoor ze vroegen of ik mischien een aansteker voor ze had..


later kon ik er wel om lachen

ja hoor Gerdt, 280 op een 25kw R6 :') :Z
Of ben jij zon idioot die onbegrenst rijdt? :r

Edit: of is dit niet serieus, maar grappig bedoelt, en hap ik nu :P
 
Laatst bewerkt:
ik reed laatst 280 op en 80 weg, werd ik aangehouden door een paar politiemannen.
ik scheet 20 kleuren ik dag ben mijn rijbewijs kwijt, maar nee hoor ze vroegen of ik mischien een aansteker voor ze had..


later kon ik er wel om lachen
En toen werd je wakker............. :z
 
Zelf vorig jaar ook als eens gemazzeld.... Reed ver achter me een andere motor...(bleek later motoragent te zijn) Ik 30 te hard op 80 km weg en verderop draaide een vrachtwagen die weg op. Aangezien ik geen zin had om te remmen maar een stukje over de witte verf (verdrijvingsvlak) gereden... Toen ik zag dat het een smeris was ik al druk aan het rekenen....Kwam zelf op iets van 240 euro. Even verderop liet ie me stoppen en ik kreeg alleen de snelheid (100 euro of zo) en de verf bleef bij een waarschuwing... Toch niet onaardig...

Was trouwens een agent die ook wel eens te zien is bij wegmisbruikers, alleen was ie toen op de moto.....
 
Vandaag alle geluk van de wereld gehad, na een toer ritje bijna thuis wordt ik aangehouden door de hermandad......na correctie 51km te hard, ik dacht shiiit.
Oom agent kijkt niet blij op deze (modder ed, (was trouwens wel schoon)) wegen laagstaande zon onverantwoord.
Maarrrr in het kader van de kerstgedachte hield hij het bij een waarschuwing........................ wouw wat een mazzel en oom agent dank u.

:} :} :}

het betekend wel niet in de top 500 maar dat heb ik er wel voor over :+
D'r zijn ook goeie :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan