Ik had vanavond ff m'n geweldige bos haar laten kortwieken door m'n nicht en toen ze klaar was werd het al een beetje schemerig. Tijd voor deze jongen om 'm snel af te taaien, want bij schemering zie je dus geen ene fuck meer door een donker vizier..
Normaal rij ik altijd over het industrieterrein, daar zijn tenminste een paar leuke bochten te vinden, maar vandaag leek het centrum me wel een keer een leuke afwisseling. 't Is maar net wat je leuk noemt..
Je kent het wel, stoplichtjes, auto's, rem/gas/slinger/slinger.. Nog eens, gas erop, slinger om een auto heen en ik had een mooie lege baan.. Althans, dat leek wel zo.......door dat donkere vizier. Wie verwacht nu ook een !@#$%*@agent midden op z'n rijbaan. Ik niet in ieder geval en daar kwam hij achter ook, ik zag die hufter dus op het laatste moment en reed 'm net niet aan, schrok me dood. Helemaal toen ik 'm herkende als teringlijer zijnde.
2 van die mennekes loodsten me naar de kant en ik was bang dat het een lasercontrole was (50km/h zone)... Maarrrrrrr, gelukkig zag ik in de hand van 1 van die gasten een alcoholcontrolemeter (mooi scrabblewoord) en een blaaspijpje. Mijn gedachte: "hehehe, HIT ME!
". Helm af gedaan en een bigsmile op m'n gezicht..
Die blijdschap was echter van hele korte duur, de gek die ik bijna omver reed had namelijk een ander kastje in z'n handen. 1 met een display aan de achterkant waar 2 cijfertjes op stonden, een 8 en een 9..
auw..
Na aftrek van 3km/h voor de meetcorrectie bleef er gelukkig genoeg voor me over en komt er een acceptgiro in m'n bus voor 36km/h te hard.. Zal wel een lekkere worden
De boete is door de officier van justitie te bepalen, dus zal nog wel een poos op zich laten wachten..
Wat kunnen die blauwen trouwens ongelofelijk uit hun nek lullen zeg
Ironisch genoeg kwam ik vanavond Marc-Oh (m-f'er) tegen en die had ik al heel lang niet meer gesproken. Ik zei nog tegen 'm: "Ik heb nog niet 1 bekeuring gehad met de motor, dus als ze me pakken dan heb ik 'm verdiend ook."
Ik hou in het vervolg gewoon m'n bek dicht
Normaal rij ik altijd over het industrieterrein, daar zijn tenminste een paar leuke bochten te vinden, maar vandaag leek het centrum me wel een keer een leuke afwisseling. 't Is maar net wat je leuk noemt..
Je kent het wel, stoplichtjes, auto's, rem/gas/slinger/slinger.. Nog eens, gas erop, slinger om een auto heen en ik had een mooie lege baan.. Althans, dat leek wel zo.......door dat donkere vizier. Wie verwacht nu ook een !@#$%*@agent midden op z'n rijbaan. Ik niet in ieder geval en daar kwam hij achter ook, ik zag die hufter dus op het laatste moment en reed 'm net niet aan, schrok me dood. Helemaal toen ik 'm herkende als teringlijer zijnde.
2 van die mennekes loodsten me naar de kant en ik was bang dat het een lasercontrole was (50km/h zone)... Maarrrrrrr, gelukkig zag ik in de hand van 1 van die gasten een alcoholcontrolemeter (mooi scrabblewoord) en een blaaspijpje. Mijn gedachte: "hehehe, HIT ME!
". Helm af gedaan en een bigsmile op m'n gezicht..Die blijdschap was echter van hele korte duur, de gek die ik bijna omver reed had namelijk een ander kastje in z'n handen. 1 met een display aan de achterkant waar 2 cijfertjes op stonden, een 8 en een 9..
auw..
Na aftrek van 3km/h voor de meetcorrectie bleef er gelukkig genoeg voor me over en komt er een acceptgiro in m'n bus voor 36km/h te hard.. Zal wel een lekkere worden
De boete is door de officier van justitie te bepalen, dus zal nog wel een poos op zich laten wachten..Wat kunnen die blauwen trouwens ongelofelijk uit hun nek lullen zeg
Ironisch genoeg kwam ik vanavond Marc-Oh (m-f'er) tegen en die had ik al heel lang niet meer gesproken. Ik zei nog tegen 'm: "Ik heb nog niet 1 bekeuring gehad met de motor, dus als ze me pakken dan heb ik 'm verdiend ook."
Ik hou in het vervolg gewoon m'n bek dicht

was dan wel met de auto maar toch k*t 
Denk dat ie de broek aardig vol had als jij hem bijna aanreed. Beetje jammer van die flip, maar daar is ook wel overheen te komen. Zal vast je laatste niet zijn...