• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Gelukkig, alcoholcontrole... SHIT, toch niet :(

Scarface

MF veteraan
Lid geworden
4 aug 2001
Waarderingsscore
0
Ik had vanavond ff m'n geweldige bos haar laten kortwieken door m'n nicht en toen ze klaar was werd het al een beetje schemerig. Tijd voor deze jongen om 'm snel af te taaien, want bij schemering zie je dus geen ene fuck meer door een donker vizier..

Normaal rij ik altijd over het industrieterrein, daar zijn tenminste een paar leuke bochten te vinden, maar vandaag leek het centrum me wel een keer een leuke afwisseling. 't Is maar net wat je leuk noemt..

Je kent het wel, stoplichtjes, auto's, rem/gas/slinger/slinger.. Nog eens, gas erop, slinger om een auto heen en ik had een mooie lege baan.. Althans, dat leek wel zo.......door dat donkere vizier. Wie verwacht nu ook een !@#$%*@agent midden op z'n rijbaan. Ik niet in ieder geval en daar kwam hij achter ook, ik zag die hufter dus op het laatste moment en reed 'm net niet aan, schrok me dood. Helemaal toen ik 'm herkende als teringlijer zijnde.

2 van die mennekes loodsten me naar de kant en ik was bang dat het een lasercontrole was (50km/h zone)... Maarrrrrrr, gelukkig zag ik in de hand van 1 van die gasten een alcoholcontrolemeter (mooi scrabblewoord) en een blaaspijpje. Mijn gedachte: "hehehe, HIT ME! *D ". Helm af gedaan en een bigsmile op m'n gezicht..

Die blijdschap was echter van hele korte duur, de gek die ik bijna omver reed had namelijk een ander kastje in z'n handen. 1 met een display aan de achterkant waar 2 cijfertjes op stonden, een 8 en een 9.. '(

auw..

Na aftrek van 3km/h voor de meetcorrectie bleef er gelukkig genoeg voor me over en komt er een acceptgiro in m'n bus voor 36km/h te hard.. Zal wel een lekkere worden :( De boete is door de officier van justitie te bepalen, dus zal nog wel een poos op zich laten wachten..

Wat kunnen die blauwen trouwens ongelofelijk uit hun nek lullen zeg :r

Ironisch genoeg kwam ik vanavond Marc-Oh (m-f'er) tegen en die had ik al heel lang niet meer gesproken. Ik zei nog tegen 'm: "Ik heb nog niet 1 bekeuring gehad met de motor, dus als ze me pakken dan heb ik 'm verdiend ook."
Ik hou in het vervolg gewoon m'n bek dicht :+

Zoals ik net tegen je zei via ICQ, je moet niet zo janken. :+ :P ;)

Voor hetzelfde had je daar 130 gereden ofzo en had je nu je baas kunnen bellen, sorry kan morgen niet op me werk komen vanwege geen rijbewijs. |( :+

Maar ut blijft kut ja, de blauwe apen hebben schijnbaar niks beters te doen, iets waar we vanavond ook wel weer 8erkwamen. :(

Balen zeg !!! Kreeg van de week ook een bekeuring binnen... 31 km te hard.. das 187 euro ;( was dan wel met de auto maar toch k*t ;(

De boetebase verteld me net dat het €216 gaat worden.. Als dat alles is :)

Da's ongeveer 180 liter benzine of een nieuwe band en nog 65 pleuro's om te tanken.
Toch zonde, maar als het je eerste is heb je hem inderdaad verdient. ;)

Voor dat hoge bedrag heb je wel een agent in functie de schrik van z'n leven bezorgt (dat telt toch ook voor iets :) )

Wees blij dat je goeie stoppers hebt en de pliessie niet hebt aangereden...toch wel errug link zo'n donker vizier...

Voor dat hoge bedrag heb je wel een agent in functie de schrik van z'n leven bezorgt (dat telt toch ook voor iets :) )
Echwel *D Ik kon het allemaal nogal moeilijk zien, maar die gast is vast niet stug op z'n plek blijven staan :+

Op donderdag 29 augustus 2002 00:05 schreef Maverick het volgende:
Wees blij dat je goeie stoppers hebt en de pliessie niet hebt aangereden...toch wel errug link zo'n donker vizier...
Ik had het met liefde gedaan hoor ;)

Jee, groningen maakt een inhaalslag v.w.b. boetes :?
dan hebben jullie nog ongeveer een € 2000,00 te gaan, heren :+

helaas scar, is flink pech hebben. Dacht dat jij je nogal aan de regels hield, maar je ziet maar weer: allemaal uiterlijke schijn :)

helaas scar, is flink pech hebben. Dacht dat jij je nogal aan de regels hield, maar je ziet maar weer: allemaal uiterlijke schijn :)
Tis Drenthe :) (nou ja, 1 pot nat, beide provincies die het niet halen bij Fryslân *D )

Je moet gewoon het aantal km's wat je hebt gereden en je boete geld op elkaar delen vind ik, 10.000 km en 200 euro boete valt reuze mee. :P

Doen wij het ongunstiger hier in Fryslân :( |(

Op donderdag 29 augustus 2002 00:22 schreef Revolution het volgende:Tis Drenthe :) (nou ja, 1 pot nat, beide provincies die het niet halen bij Fryslân *D )

Pfff, nou echt wel :P
Groningen en Drenthe zijn echt wel mooier ;)

Hou het maar op Drenthe idd :)

Waar haal je die onzin vandaan?? heheh })
Nee, ik rij altijd en overal te hard. Gelukkig deed ik op dat moment ff kalm aan, als ze een kilometer verder hadden gestaan had ik alles in kunnen leveren. En dan had ik 't ook nooit meer terug gekregen denk ik..

Nog wel 1 geinig iets wat die blauwe te vertellen had trouwens, had ik laatst ook al eens in de krant gelezen. Die gasten met de lasers gaan dus heel Drenthe door en ze willen het aantal hardrijders onder de 10% krijgen, dat lukt ze bijna overal. Soms zit een stad er nog een procentje boven.
Maar Emmen zit op 24%!! hahaha.. En ze krijgen het maar niet omlaag :P

Ach je eerste...vast niet je laatste, of ben je echt zo'n nette rijder?

Had je niet kunnen vertellen dat je van 500 m dat blaaspijpje zag en snel op hem afreed om te vertellen dat ze goed bezig waren met die alcoholcontrole? ;)

Ik had vanavond ff m'n geweldige bos haar laten kortwieken door m'n nicht

Dat is die lekkere toch? :P Kon het niet laten! ;)

Op donderdag 29 augustus 2002 00:10 schreef Scarface het volgende:
Echwel *D Ik kon het allemaal nogal moeilijk zien, maar die gast is vast niet stug op z'n plek blijven staan :+

Stonk niet naar pis of stront? Jammer dan :j Denk dat ie de broek aardig vol had als jij hem bijna aanreed. Beetje jammer van die flip, maar daar is ook wel overheen te komen. Zal vast je laatste niet zijn...

Op donderdag 29 augustus 2002 13:19 schreef Skoezie het volgende:

Dat is die lekkere toch? :P Kon het niet laten! ;)
Ja Patrick, die lekkere idd *D
En je ziet 'r zaterdagavond wel weer :)

Stonk niet naar pis of stront? Jammer dan :j Denk dat ie de broek aardig vol had als jij hem bijna aanreed. Beetje jammer van die flip, maar daar is ook wel overheen te komen. Zal vast je laatste niet zijn...
Ik hoop dat ie z'n Tena bevuild heeft })

M'n collega's konden niet echt lachen om de overtreding btw, schijnt dat ik nogal een reputatie opgebouwd heb qua rijgedrag :? Kreeg ik vanmorgen te horen iig..

M'n collega's konden niet echt lachen om de overtreding btw, schijnt dat ik nogal een reputatie opgebouwd heb qua rijgedrag :? Kreeg ik vanmorgen te horen iig..

Prutsers zeg!! Kvin je rijgedrag niet echt bijzonder moet ik zeggen.
Alleen dat je je achterband oprookt als je nieuwe banden moet vind ik echt niet kunnen :P

Ja Patrick, die lekkere idd *D
En je ziet 'r zaterdagavond wel weer :)Ik hoop dat ie z'n Tena bevuild heeft })

ach gossie print deze maar ff voor je collega's

:j :j :j :j :j :j :j

zijn zeker van die vectra van de zaak rijders, met van die plakplaatjes op de achterruit.
bang om te leven de mietjes!

zo, dat denk ik ervan.

Had ik ook 36kmph te hard. was toen (tijdje terug) 465 guldens dus zal wel de helft aan pleuro`s zijn.

Zelfde snelheid als ik.......die van mij was buiten de bebouwde kom.......dat was 216 Euro........maar binnen de bebouwde kom kan het nog meer tegen vallen voor je........niet echt een geruststellende post maarja.

Mijn eerste bekeuring met de motor (suzuki gsx400e) was in 1989. 92 km/h waar 50 mocht.
boete toen nog fl 250,= Hoezo inflatie?
Regelmatig blaas ik in de bebouwde kom, even lekker doortrekken, 170/180 ug/ml

Klote man, er zat toch geen haar in je ogen?? :+ Die vieze klootzakken kom je overal tegen. Was zekers op de Hondrugweg?

Laatst bewerkt:
Zelfde snelheid als ik.......die van mij was buiten de bebouwde kom.......dat was 216 Euro........maar binnen de bebouwde kom kan het nog meer tegen vallen voor je........niet echt een geruststellende post maarja.
Je had dus helemaal gelijk, bekeuring kwam net binnen. €216,-

Retour afzender op de envelop geschreven en weer op de bus gegooid :P

Terug
Bovenaan Onderaan