wat een zever.Had vandaag racecracks gemaild en ze zeiden dat die tzr niet snel genoeg was een dat ik beter een 600 kon kopen
er zijn altijd verschillende groepen, en je eerste keren moet je je uiteraard niet inschrijven bij de pro's of de snelle mannen. En zelfs dan doet vermogen nergens toe.
Met mijn KR1S eens op een Kawa-days was op Jacky Bernard na (BK met KX500 supermotard) nietmand ! (terwijl die dagen quasi vol geboekt waren met ZX6/9/12, de 10 was er toen nog niet) sneller over een ronde dan ik op Zolder. Terwijl ze 's morgens nog meelijwekkend naar mijn afgeleefd motoke stonden te kijken was dat in de namiddag anders.
Zelfs op Francorchamps reed ik daarmee in de 2de snelste groep (zonder kuip met superbike-stuur, op de kemmel haalde ik niet eens meer 200km/u en moest ik goed inschatten wanneer ik naar links kon invoegen om Les Combes aan te snijden want ze vlogen mij daar om de oren. Maar vanaf daar tot aan de busstop pakte ik de helft terug die mij daarvoor tussen La source en Les Combes voorbij waren gevlogen.
Gewoon aan de kant gaan op de lange rechte stukken en voor de rest geen rare dingen doen en wél op de race-lijn blijven. Het is aan de snelleren om je op een veilige manier voorbij te gaan. Dus daarom moet je voorspelbaar rijden en dus op de iedeale lijn. Er wel rekening mee houden dat als je een gaatje laat, ze er ook effectief induiken. Ook in gaatjes waarvan jij denkt dat het er niet was.

Tis geen GP 250 machine uit de jaren 1970/80 .