[GERESERVEERD] Acebikes Motorshelter, maat S, vouwgarage, twee stuks

Bart_T

Junk in the Frunk
9 apr 2018
648
862
Dordrecht
Tegen elk aannemelijk bod: twee stuks van de Acebikes Motorshelter Maat S.

LxBxH : 267 x 101 x 154 cm

Hele handige vouwgarage met tentdoek. Beide tentdoeken hebben aardig wat weer en wind gezien, maar zijn eenvoudig te reinigen met tentdoek reiniger. Dit is een leuk klusje voor de koper zelf.

Ik ga niet doen alsof ze in nieuwstaat zijn, maar ze zijn verder in nog prima bruikbare staat. Eventueel kun je makkelijk een nieuw doek kopen bij de Louis ofzo.

Doe een leuk bod en je hebt zo een leuk plekkie voor jouw motor(en)!

20210328_194146.jpg

* Vouwgarage word geleverd zonder de mooie Honda van m'n vriendin.

20210328_194125.jpg
 
Nieuwprijs is ongeveer 200, en ze zijn in behoorlijk gebruikte staat... meer als een paar tientjes verwacht ik er niet voor. Het is meer zo van, ik ben allang blij als ik ze niet naar het grof vuil hoef te brengen (en zou ook zo zonde zijn, ze zijn nog harstikke bruikbaar!) maar als ik ze voor niks weggeef doe ik mezelf ook weer tekort.

Als ze niet weggaan douw ik ze gewoon in de tas en dan liggen ze waarschijnlijk over 2 jaar nog steeds in de berging van m'n nieuwe huis te roesten. Heb dan liever dat iemand er nog plezier van heeft!

Voor wat voor bedrag ben jij bereidt om effe hier naartoe te komen en d'r effe eentje (onder mijn kundige begeleiding) uit mekaar te halen? Dat is het bedrag waar je aan moet denken.

Extra info; de gehele rataplan past -gedemonteerd- in een handige tas (die geloof ik nog ergens in de schuur achterin die foto's ligt) die je makkelijk achterin de auto gooit. En afbouwen is ongeveer een kwartiertje werk. Dus je hoeft niet moeilijk te doen met 'n aanhanger of busje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan