Gereviseerde honda cb350f

Leuk ding! Zonde om van dat geld een flaptop te halen joh: die dingen verliezen heel snel hun waarde (weet er alles van :() Maar iig succes met de verkoop!

(was tevens even een subtiel kickje)
 
Leuk ding! Zonde om van dat geld een flaptop te halen joh: die dingen verliezen heel snel hun waarde (weet er alles van :() Maar iig succes met de verkoop!

(was tevens even een subtiel kickje)

Ja, dat begrijp ik..;) Maar heb er toch eentje nodig voor mn opleiding...
 
hey laurus
ben op vakantie geweest, sorry voor de late reactie. toch verkopen? laat je me iets weten of het al verkocht is ?

greetz
 
Ziet er goed uit.
ben er nog niet helemaal over uit of ik me ducati hou en een oldtimer er bij neem of een nieuwe bike koop. kan je me misschien wat grotere foto's sturen op me mail? staat in me profiel.

Richard
 
@bebop: Hij is nog niet verkocht, maar ik weet niet hoe ik je anders kan bereiken dan via dit forum.

@Richard: Foto's zal ik vandaag nog maken, batterijen van fototoestel zitten alleen ff in de oplader...
 
Goed...

Omdat ik vorige week een hele mooie (nog wel op te knappen) cb550k3 heb gekregen en omdat ik binnenkort op kamers ga, mag de cb350f daadwerkelijk de deur uit (alweer ja:P). Er is in die tijd echter wel wat verander, ik heb er nog behoorlijk wat kilometers bijgezet. Sinds de revisie heb ik nu 8000km gereden. Met de banden ook al weer behoorlijk wat kilometers. Maar banden zijn nog wel goed. Bovendien zitten alle reserve onderdelen er nog steeds bij.

Nieuwe vraagprijs: 1000e

:W








 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit! zou zo weer een cbtje terug willen kopen als ik deze zo zie! succes met verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan