Gestolen Almere: witte Suzuki GSX1300R Hayabusa 30-MB-FR

Alborno

Rookie
7 sep 2016
1
0
Almere
Beste mensen,
Zondagnacht is mijn motor voor onze deur weggehaald. Ik heb de motor Zaterdag 17:30 voor de deur neer gezet op de Odeonstraat in Almere. Deze is door een van de buren om 23:40 zondagnacht nog gezien. Maandag om half 9 stapte ik de deur uit om er achter te komen dat hij weg was.
Het gaat om een Suzuki GSX 1300 R (Hayabusa) 1999 (kenteken: 30-MB-FR 30MBFR 30 MB FR). Het is een witte motor met oranje/ goud lichtmetalen velgen. er zitten op de voor en achterkuip zwarte stikkers die refereren naar het type motor (Hayabusa en GSX1300R). Op de tank zit een tank pad met de afbeelding van een dame, heel herkenbaar. Daarnaast zijn er een aantal onderdelen van Carbon waaronder het "eitje" achterop en het voorspatbord voor de rest zijn er nog een aantal details om het stuur met een carbon structuur.
De kans is groot dat hij in onderdelen de markt op gaat, maar mocht iemand iets gezien, gehoord of een vermoedde hebben laat het alstublieft weten. Wie weet kunnen we er wat mee en vallen de puzzelstukken in elkaar. Hoe meer mensen er van af weten hoe groter de kans is dat er iets meer uit komt!
Alvast bedankt.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'Suzuki GSX 1300 R Gestolen in Almere' > 'Gestolen Almere Suzuki GSX1300R Hayabusa 30-MB-FR'
 
Beste mensen,
Zondagnacht is mijn motor voor onze deur weggehaald. Ik heb de motor Zaterdag 17:30 voor de deur neer gezet op de Odeonstraat in Almere. Deze is door een van de buren om 23:40 zondagnacht nog gezien. Maandag om half 9 stapte ik de deur uit om er achter te komen dat hij weg was.
Het gaat om een Suzuki GSX 1300 R (Hayabusa) 1999 (kenteken: 30-MB-FR). Het is een witte motor met oranje/ goud lichtmetalen velgen. er zitten op de voor en achterkuip zwarte stikkers die refereren naar het type motor (Hayabusa en GSX1300R). Op de tank zit een tank pad met de afbeelding van een dame, heel herkenbaar. Daarnaast zijn er een aantal onderdelen van Carbon waaronder het "eitje" achterop en het voorspatbord voor de rest zijn er nog een aantal details om het stuur met een carbon structuur.
De kans is groot dat hij in onderdelen de markt op gaat, maar mocht iemand iets gezien, gehoord of een vermoedde hebben laat het alstublieft weten. Wie weet kunnen we er wat mee en vallen de puzzelstukken in elkaar. Hoe meer mensen er van af weten hoe groter de kans is dat er iets meer uit komt!
Alvast bedankt.

[afbeelding]
Welkom op MF trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan