Witte knipperlichtkapjes TDM 900

Speedking2.0

MF veteraan
24 jan 2020
7.188
17.542
Het zuiden van het Drentse noorden
Hallo allen,
Van 1 van mijn knipperlichtkapjes van mijn TDM 900 is het montageoog afgebroken.
Ik dacht even nieuwe bestellen, nou jammer dan want na 2 maanden blijkt dat er niet aan te komen is. Oranje zijn goed leverbaar, die wil ik niet. Wit is zoveel mooier, bovendien heb ik zelf nog oranje liggen. De kapote zit nu met tape vast, prima tijdelijke oplossing.
Is er hier iemand op het forum die een adres heeft of mogelijk zelf er nog 1 of 2 heeft liggen? Ik wil ze graag kopen van iemand.
 

Bijlagen

  • 20230621_215230.jpg
    20230621_215230.jpg
    140,3 KB · Weergaven: 3
  • 20230702_141935.jpg
    20230702_141935.jpg
    139,1 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Zijn dat originele knipperlichten/glaasjes?
De TDM 900 is volgens mij nooit met witte knipperlichten geleverd.
 
Hallo allen,
Van 1 van mijn knipperlichtkapjes van mijn TDM 900 is het montageoog afgebroken.
Ik dacht even nieuwe bestellen, nou jammer dan want na 2 maanden blijkt dat er niet aan te komen is. Oranje zijn goed leverbaar, die wil ik niet. Wit is zoveel mooier, bovendien heb ik zelf nog oranje liggen. De kapote zit nu met tape vast, prima tijdelijke oplossing.
Is er hier iemand op het forum die een adres heeft of mogelijk zelf er nog 1 of 2 heeft liggen? Ik wil ze graag kopen van iemand.
O-)
 
Zijn dat originele knipperlichten/glaasjes?
De TDM 900 is volgens mij nooit met witte knipperlichten geleverd.
Nee dat is een upgrade van de Aftermarket, veel mooier dan die Boels knipperlichten
 
Ik begrèp ubâhhâhp nie dat je nie gelèk bè mè an de bel trek... 🤷‍♀️


Koekwâhs :+
 
Maar die zijn niet allemaal hetzelfde,al lijkt dat wel zo.
Ik heb oranje knippers van een R1/R6 liggen,maar de originele witte glaasjes (zoals rechts op foto van Rob) van een MT-09 passen daar niet in!
Uiterlijk zijn de knipperlichten identiek.
 
Maar die zijn niet allemaal hetzelfde,al lijkt dat wel zo.
Ik heb oranje knippers van een R1/R6 liggen,maar de originele witte glaasjes (zoals rechts op foto van Rob) van een MT-09 passen daar niet in!
Uiterlijk zijn de knipperlichten identiek.
De bevestigingen zijn identiek, knippers zijn er in diverse variaties... Maar wat gaat er bij Speedking allemaal niet passen volgens jou???
 
Ophalen of versturen, zeg het maar, je weet waar het tâhtje uit de deur hangt
 
De bevestigingen zijn identiek, knippers zijn er in diverse variaties... Maar wat gaat er bij Speedking allemaal niet passen volgens jou???
Of ze bij hem niet passen weet ik niet zeker,ik waarschuw alleen maar.
De oudere Yamaha knippers hebben in het glas kleine vierkantjes,zoals de linkse op jouw foto,zo zijn de oranje R6/R1 van mij ook.
De nieuwere hebben lijnen in het glas,zoals de rechtse op jouw foto,zo zijn de MT-09 knippers die ik heb.
Ik heb het geprobeerd en de nieuwe glaasjes passen niet in de oudere knippers,er is een klein verschil in afmetingen,ze gaan gewoon niet in de behuizing.
 
De voetjes zijn inderdaad bij heel veel Yamaha's hetzelfde,al zijn er weer wel verschillende lengtes in, ook meerdere soorten stekkers en kabel lengtes.
FZR en YZF liggen qua bouwjaar dicht bijeen,dan past er altijd meer heb ik ondervonden.
 
De voetjes zijn inderdaad bij heel veel Yamaha's hetzelfde,al zijn er weer wel verschillende lengtes in, ook meerdere soorten stekkers en kabel lengtes.
FZR en YZF liggen qua bouwjaar dicht bijeen,dan past er altijd meer heb ik ondervonden.
Hey, het is Lego heh
 
Terug
Bovenaan Onderaan