Scorpion helm; witte plekjes onder de blanke laklaag

Goedenavond allemaal,

Ikzelf bezit een Scorpion EXO-1400 EVO AIR CARBON helm. Ik ben er erg tevreden over maar sinds een paar maanden komen er steeds meer ‘witte plekjes’ onder de blanke laklaag. Je ziet dit ook wanneer je de helm in het licht houdt.

Het is zeker geen steenslag en ik ben erg netjes op m’n spullen, alsook m’n helm.

De helm is nu retour naar Scorpion welke onder garantie de helm gaan beoordelen. Ik ben zeer benieuwd.

Heeft iemand ook deze helm / deze ‘witte plekjes’ gehad?


Zie hier een aantal foto’s van de ‘witte plekjes’:
IMG_9326.jpeg
IMG_9327.jpeg
IMG_9328.jpeg
IMG_9329.jpeg
 
Ik heb de exo tech carbon, maar dan met de mat lak ipv glans. Ik gebruik hem nu 2 jaar lang het hele jaar door dagelijks en heb even gekeken voor je, geen plekken te zien, met of zonder flits.
20240125_191421.jpg

20240125_191553.jpg
 
Goedenavond allemaal,

Ikzelf bezit een Scorpion EXO-1400 EVO AIR CARBON helm. Ik ben er erg tevreden over maar sinds een paar maanden komen er steeds meer ‘witte plekjes’ onder de blanke laklaag. Je ziet dit ook wanneer je de helm in het licht houdt.

Het is zeker geen steenslag en ik ben erg netjes op m’n spullen, alsook m’n helm.

De helm is nu retour naar Scorpion welke onder garantie de helm gaan beoordelen. Ik ben zeer benieuwd.

Heeft iemand ook deze helm / deze ‘witte plekjes’ gehad?


Zie hier een aantal foto’s van de ‘witte plekjes’:
Bekijk bijlage 1967071Bekijk bijlage 1967072Bekijk bijlage 1967073Bekijk bijlage 1967074
Blanke lak laat los,lijkt me bagger.
Heb hier een cheapass merk carbon.
Blijft perfect zitten 🤓
 
Goedenavond forumgenoten!

Vandaag een reactie gehad van Scorpion. De helm is helaas niet meer te repareren en is vernietigd door Scorpion.

Ik heb van hen een waardebon gekregen voor het uitzoeken van een nieuwe helm.

Helaas is precies dezelfde helm niet meer leverbaar. Ik zal dus opzoek moeten naar een nieuw model.

Ik zal met jullie delen welke het geworden is.
 
doen ze het wel netjes toch, anderen beginnen dan te zeuren dat je te agressieve schoonmaak middelen gebruikt ofzo
Mee eens hoor @kees zrx/rf 600.

Nu ben ik echt netjes en zuinig op mijn spullen hoor. Ben echt een pietje precies. De helm die ik inleverde voor garantie was, buiten de 'witte puntjes' om, echt in nieuwstaat.
 
Goedenavond forumgenoten!

Vandaag een reactie gehad van Scorpion. De helm is helaas niet meer te repareren en is vernietigd door Scorpion.

Ik heb van hen een waardebon gekregen voor het uitzoeken van een nieuwe helm.

Helaas is precies dezelfde helm niet meer leverbaar. Ik zal dus opzoek moeten naar een nieuw model.

Ik zal met jullie delen welke het geworden is.
Goedemiddag allemaal,

Gisteren een nieuwe helm uitgekozen en het is dezelfde Scorpion EXO-1400 EVO AIR CARBON geworden maar dan de mat zwarte variant.

Wat vinden jullie ervan?

20240303_132715.jpg
 
Wat n lillijk ding! Ik zou er om t matte wat te breken, iets op plakken. Kleine witte stickertjes of zo. 🤩
Nee gekheid, fijn dat t zo netjes afgerond is. En, als jij er maar blij mee bent!
 
Terug
Bovenaan Onderaan