Gestolen : Ducati M1100s ABS

Zucht.... Weer een motor die onvrijwillig van eigenaar is veranderd :(

Succes met de afhandeling in ieder geval.
 
Beste Mensen,

Hierbij even een waarschuwing voor allen. Ik heb de beveiligingsbeelden gezien en degene die mijn motor hebben gestolen. Ook de witte ford transit die ze hebben gebruikt. Ik mag helaas de beelden niet op internet zetten maar heb ze op de Iphone staan.

Hoe gaan ze te werk??? Ik heb bewijzen dat de zelfde twee mannen een aantal weken vooraf de hele parkeergarage zijn rondgegaan en fotos hebben gemaakt van alle aanwezige motoren. Het lijkt er op dat er dus ergens iets is waar mensen een motor kunnen bestellen?? daarna onderzoeken ze hoe ze binnen kunnen komen. en tja de rest weten jullie. ze zijn binnen geklommen via een rooster van de parkeergarage. Vertel het verder mensen, de politie werkt wat minder snel en met andere prioriteiten.
 
verhaal van Ron 1957.
Wow, shocking!!
Onvoorstelbaar zeg, hoe brutaal dat soort lui zijn!!
Heb je ook kunnen achterhalen hoe ze 'm van z'n plek af hebben gekregen?
Een Monster is natuurlijk niet echt heel zwaar, maar om 'm met 2 man van z'n plek te tillen en in een busje te schuiven is toch best aanpoten.
 
Beelden via een internetcafe toch posten onder andere naam... helpt wellicht wat beter.

/nee-ik-zet-niet-aan-tot-illegale-activiteiten-maar-tot-oplossen-van-zeer-hoogstwaarschijnlijk-meerdere-zaken
 
Van wie mag je ze trouwens niet online gooien? Hebben de daders dat aan je gevraagd?

Je mag best een filmpje van je iPhone online zetten. Waar heel toevallig op dat moment je het filmpje afspeelt :)
 
Typisch Nederland.
Straks willen de dieven ook geen afstand doen van de motor. |(

Succes met de afhandeling.
 
Neem aan dat er dan iets te zien is op de beveiligings camera's, als de motor in een beveiligde garage stond?
 
Terug
Bovenaan Onderaan