Gestolen Groningen: MV-VL-31 Kawasaki Z1000 blauw 2007

Daan_tje

Die hard MF'er
12 mei 2008
625
0
Groningen
model : Kawasaki z1000
bouwjr: 2007
Kleur: Donker Blauw
Kenteken: MV-VL-31
Groningen, Paterswoldseweg ( flat tegenover oude AutoCentury )

Ja ook ik moet er aan geloven. In de nacht van 27 mei 2012 om 04:00 hebben ze mijn motor gestolen.

De motor stond voor de ingang met een kettingslot en stuurslot vast aan een vast voorwerp. De diefstal is opgenomen met camera's en heb hier ook beelden van. Ik zal deze beelden nog vrijgeven als dit is toegestaan. Hierop is te zien hoe twee mannen(donker van huidskleur) aankomen en weer vertrekken met de motor, al met al heeft het zon 5 minuten geduurd om hem mee te nemen. Ze hadden een grote plastic zak met daarin waarschijnlijk gereedschap om de ketting door te knippen.

Herkenning:
- Uitlaat van SC-project(carbon gp pijpjes aan beide kanten)
- Barend mirrors (van booster)
- Aan beide kanten van de achterbrug twee diepe krassen door paddockstand

P1020856.jpg

P1020857.jpg


Als iemand wat heeft gezien hoor ik het graag !
 
Laatst bewerkt:
Jeetje, wat balen zeg! Hopelijk heeft de politie wat aan die beelden en vinden ze hem en de daders snel terug!
 
Al een rondje in de buurt gelopen? Soms (als je heeeel veel geluk hebt) zetten ze de motor 'koud' en vind je deze nog. Tevens zou ik kijken of er in de buurt een tankstation/ander gebouw is waar camera's hangen waarop de daders mogelijk gezien zijn. Ik help het je hopen!
 
Meen je niet ! Heb je paar keer door de stad zien rijden echt mooi ding !

Zal me ogen openhouden in groningen en omstreken !
 
Ja al gedaan, politie ook en die zou nog een buurtonderzoek doen. Andere camera's zijn er niet.
 
Hebben ze daar bij het tankstation niet toevallig beelden? of het industrieterreintje
tegen over de martiniplaza.
Komt nu wel steeds dichterbij zeg mijn motor staat binnen een straal van een kilometer.
Succes met de afhandeling!
 
Groningen-----> grens------> Duitsland-------> Polen------> ???.
Denk dat je hem niet snel terug gaat vinden.
De politie heeft in rotterdam een snelle lok auto met gps trackers erin laten stelen. Je verbaast je hoe snel dat ding in het buitenland staat. Gelukkig hebben ze wel de man die het ding meenam naar het buitenland kunnen aanhouden vlak voor de grens.
Groningen is ook dicht aan de grens dus ik vrees het ergste...
 
Hoe kan het dat je weet dat hij om 04:00 is gestolen?

Verder toegevoegd op gestolenmotoren.nl


Edit, nvm je hebt er beelden van.
 
Laatst bewerkt:
Meen je niet! Ik woon een stukje verder op, dus zal zeker mijn ogen open houden!
Succes met de afhandeling en blijven hopen op een goeie afloop!
Zonde man!
 
Ovi

"als gestolen opgegeven: nee"

Al aagifte gedaan/verzekering gebeld?

Duurt volgens mij een (werk)dag voordat ie op de RDW website staat als gestolen. Vandaag was de eerste werkdag sinds dat ie gestolen is, dus als ie gestolen gemeld is zou dat er morgen wel moeten staan.
 
Laatst bewerkt:
Ga eens kijken bij oud terrein frans maas,achter bornholmstraat mooi afgelegen en geloof dat poort daar open staat. Succes iig!
 
Gewoon vrijgeven.

Je moet vooral die schooiers het recht geven!!!!!!!!!!

Mijn GSXR-600 hebben ze vorig jaar ook gestolen.
Gelijk alles vol gezet met de beelden.

En wat als ze jou daar op aanspreken?
 
Duurt volgens mij een (werk)dag voordat ie op de RDW website staat als gestolen. Vandaag was de eerste werkdag sinds dat ie gestolen is, dus als ie gestolen gemeld is zou dat er morgen wel moeten staan.

Alles is doorgegeven, volgens de verzekering wordt dit pas bekend gemaakt op het RDW na 30 dagen( wanneer die dus definitief gestolen is) beetje raar vind ik zelf maar dat is wat ze me vertelde. Dit ivm dat de motor nog teruggevonden kan worden.
 
Alles is doorgegeven, volgens de verzekering wordt dit pas bekend gemaakt op het RDW na 30 dagen( wanneer die dus definitief gestolen is) beetje raar vind ik zelf maar dat is wat ze me vertelde. Dit ivm dat de motor nog teruggevonden kan worden.

Zo, dat is best lang :/
Dacht dat het zsm bij RDW kwam te staan zodra er aangifte was gedaan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan