Gestolen Groningen: MV-VL-31 Kawasaki Z1000 blauw 2007

Die zet je toch per direct op Youtube!

Jij bent slachtoffer en nu gaan ze dat natuurlijk niet omdraaien door dader(s) slachtoffer te maken.
Gerard, Dat mag alleen als je in belgië woont. Omdat het kan gaan om bekenden van justitie. En als ze herkenbaar op camera staan. Je juist het tegenovergestelde bereikt van wat je wil bereiken. Heeft de TS al iets gehoord van onze blauwe vrienden?
 
Ik zal ook mijn ogen goed open houden! al wonen er in Eelde niet veel donkere mensen ;) ik kom wekelijks met onze bestelbus op de industrie terreinen in groningen. zal er zeker op letten! als ik jou was zou ik ook eens rondkijken in beijum / lewenborg.. daar staat doorgaans ook een hoop gejat spul!

sterkte in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat is best lang :/
Dacht dat het zsm bij RDW kwam te staan zodra er aangifte was gedaan..

Zo ging het bij mij ook. Eerst staat de motor geregistreerd als vermist. Daarna pas als gestolen. Mocht de motor gecontroleerd of gevonden worden dan kunnen ze zien of er iets mis mee is. Staat in het systeem vermeld
 
PS: Tankstation Gulf had 2 jaar geleden ook camera's op de weg gericht. Vraag daar nog is.

Bovendien zijn hun 24/7 open dus vraag is of de nachtdienst wat heeft gezien?
 
'Z1000 blauw 2007 GESTOLEN in Groningen' > 'Gestolen Groningen: MV-VL-31 Z1000 blauw 2007'
 
Is ie meegenomen op een kar of in een bus ofzo?

Onbekend, ze zijn er mee weggelopen buitenbeeld van de camera's misschien stond ergens anders in de buurt een bus. Vandaag zijn ( als het goed is ) de camera beelden veilig gesteld, heb nog niks gehoord was ook de hele dag aan het werk.
 
PS: Tankstation Gulf had 2 jaar geleden ook camera's op de weg gericht. Vraag daar nog is.

Bovendien zijn hun 24/7 open dus vraag is of de nachtdienst wat heeft gezien?

Klopt, maar ze zijn niet via die weg gekomen, beelden van de gulf hebben waarschijnlijk geen zin. Volgens mij zijn onze blauwe vrienden er wel langs geweest om te kijken.
 
klote voor je maar zoals altijd stond de motor voor het grijpen, ik zou geen motor hebben als ik geen (eigen) schuur zou hebben met alarm en dergelijke.
harde waarheid is dat het niet meer veilig is voor je machientje als je lekker ligt te ronken.

crisis brengt mensen tot vanalles incl. dit.

sterkte en suc6 ;(
 
Echt jammer dat ze er niet vanaf kunnen blijven tegenwoordig. :(
Ik werk in Groningen en kom regelmatig op de motor, zal mn ogen openhouden.

Bij ons hebben ze laatst op een zaterdagmiddag 6 airbags uit auto's gestolen.
Op klaarlichte dag bij ons op het terrein. Echt schandalig!!
 
ze kwamen zeker vanaf kanaalkant lopen zeker? ff vragen of ze daar bij het noorderpoort college, GIAS roeivereniging, of 1 van die winkels langs het kanaal nog videobeelden hebben. wie weet staan ze er vol op met hun bakkes!
 
Waren het echt donkere mannen?? Zeker weten?? Die zouden dat noooooit doen :N

Van mij hebben die vuile ratten er ook al 2 meegenomen :r
 
ze kwamen zeker vanaf kanaalkant lopen zeker? ff vragen of ze daar bij het noorderpoort college, GIAS roeivereniging, of 1 van die winkels langs het kanaal nog videobeelden hebben. wie weet staan ze er vol op met hun bakkes!

precies,

bedankt, goede tip! ik zal het nog even tegen de politie zeggen. Heb inmiddels de beelden ook binnen maar ik moet even uitvogelen hoe ik die op internet kan krijgen.
 
Ohh balen man :N , ik zag deze motor laatst nog rijden op de boterdiep...........
Maar dat was voordat ie gejat was.
Ik herinner mij deze motor nog, omdat ik em wel bruut vond.
Ik zal mijn ogen open houden man, succes met het afhandelen hiervan!!
 
Wat balen zeg... ben helaas ook bekend met hoe dat voelt als ze je motor stelen.

Zal mijn ogen ook open houden, werk ook in Groningen. *D
 
Afschuwelijk.

Succes en zal voor je duimen...
Plaatsen op het forum is prima. Heb je het ook al doorgegeven aan een aantal dealers/ garages in de regio?
 
Terug
Bovenaan Onderaan