GESTOLEN Groningen: Zwarte Honda Skyteam Dax MT-XZ-62

L@mpie

Hier ook!
16 apr 2008
1.424
0
provincie Groningen
De Skyteam van een kameraad van mij is gestolen in Groningen. in de nacht van donderdag op vrijdag 28-29 juni. Stond geparkeerd op de stoep, Herman Colleniusstraat.

Bijzonderheden:
Skyteam Dax 125cc
Kenteken MT-XZ-62
Kleur Zwart met witte logo's
Honda logo op de tank .
Gungyu pitbike blok , dus geen Skyteam blok meer.
'V8' uitlaatpot.
 
heb het voor je op het 4takt.net forum geplaatst.
Ik hoop dat ze schooiers te graze nemen!
 
Hee, meneer Wilders! U ook op MF?


:N -O-
Sterke inhoudelijke reactie! Held...
Nee geen wilders, en heeft hier niks mee te maken...
De praktijk heeft inmiddels wel bewezen dat motoren/auto's richting Polen en verder gaan.
Maja, als jij de illusie hebt dat ze naar Zuid-Frankrijk gaan, keep on dreaming.

On topic, altijd kut als een motor gejat wordt... Tot nu toe heb ik altijd geluk gehad! (snel afkloppen...)
 
:N -O-
Sterke inhoudelijke reactie! Held...
Nee geen wilders, en heeft hier niks mee te maken...
De praktijk heeft inmiddels wel bewezen dat motoren/auto's richting Polen en verder gaan.
Maja, als jij de illusie hebt dat ze naar Zuid-Frankrijk gaan, keep on dreaming.

On topic, altijd kut als een motor gejat wordt... Tot nu toe heb ik altijd geluk gehad! (snel afkloppen...)

En dit werd laatst ook weer bevestigd helaas.

Zal mn ogen open houden, zon daxje valt wel op.
 
Nadeel van die kleine en lichte dingen. Je tilt 'm op en zet 'm in een auto neer op de achterbank.
Stond ie nog ergens aan vast?
 
Tja, hier zijn ze vannacht ook geweest, garagepoort opengeknipt en toen geprobeerd hem open te krijge wat dus niet lukte want ik had de transportrails vergrendeld. Van het knippen hoor je niks maar van die ram in de vergrendeling sta je dus direct naast je bed. Gelijk bewapend naar beneden, niks niemand te zien, ook geen busje horen rijden of zo...Nu dus wachten op de woningbouw vereniging zodat de poort gemaaakt kan worden...
 
:N -O-
Sterke inhoudelijke reactie! Held...
Nee geen wilders, en heeft hier niks mee te maken...
De praktijk heeft inmiddels wel bewezen dat motoren/auto's richting Polen en verder gaan.

Of in:
België; Bulgarije; Cyprus; Denemarken; Duitsland; Estland; Finland; Frankrijk; Griekenland; Hongarije; Ierland; Italië; Letland; Litouwen; Luxemburg; Malta;
Nederland; Oostenrijk; Portugal; Roemenië; Slovenië; Slowakije; Spanje; Tsjechië;
Verenigd Koninkrijk; Zweden.
 
:N -O-
Sterke inhoudelijke reactie! Held...
Nee geen wilders, en heeft hier niks mee te maken...
De praktijk heeft inmiddels wel bewezen dat motoren/auto's richting Polen en verder gaan.
Maja, als jij de illusie hebt dat ze naar Zuid-Frankrijk gaan, keep on dreaming.

On topic, altijd kut als een motor gejat wordt... Tot nu toe heb ik altijd geluk gehad! (snel afkloppen...)

Als ze nou heeeeel veel verder dan Polen gaan dan komen ze vanzelf weer in NL terecht *O*

Sommigen zouden U kortzichtig noemen, maar als U tot in Polen kunt kijken en daar alle gestolen auto's en motoren zien staan, dan zou ik u eerder verziend noemen.
 
Als ze nou heeeeel veel verder dan Polen gaan dan komen ze vanzelf weer in NL terecht *O*

Sommigen zouden U kortzichtig noemen, maar als U tot in Polen kunt kijken en daar alle gestolen auto's en motoren zien staan, dan zou ik u eerder verziend noemen.


Google en verreik uw kennis, het is algemeen bekend dat gestolen auto's/motoren/vrachtwagens etc. richting Oostblok gaan, of dat nu Polen, Oekraïne, Macedonië of Wit Rusland is laat ik in het midden...

Maja, als die van jou gejat wordt mag je van mij op Ameland gaan zoeken.........



OT: Het is de laatste tijd wel vaker raak in Groningen/Assen, wordt er niet leuker op zo..
 
Ja stond ergens aan vast, slot kapotgeknipt. Wat voor slot geen idee.

Meer kan je niet doen... '( (of je moet er zoveel geld en beveiliging in stoppen die meer waard is dat zo'n Skyteam). Ik zou 'm zelf ook niet beter hebben vastgezet (wel met ART4 natuurlijk ivm nog wat terug krijgen van de verzekering indien niet gevonden).
 
Hmm ik wilde m'n motor ook meenemen naar Groningen komend weekend, maar als ik dit zo lees..
 
heel gek, roemenen in colonne op de A7 richting DE = melding diefstal motoren en ander spul.... afgelopen maanden was het rustiger op de snelweg kwa roemenen = minder meldingen. laatste 2 weken weer 3 colonnes zien rijden = weer melding. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan