GESTOLEN!!: Kawasaki ZX-6R

KawaTobi120

Rookie
21 sep 2021
4
2
Allen!
Met pijn in het hart moet ik mededelen dat mijn motor is gestolen. Alle tips om hem terug te vinden zijn meer dan welkom!!

KENTEKEN: 83-MG-TP
MODEL: Kawasaki ZX6R
BOUWJAAR: 2012
OMGEVING DIEFSTAL: Amsterdam Noord (Vogelbuurt), rond 20 september 2021

SPECIFICATIES:
Zwart metallic lak met groene metallic accenten (koppeling/handrem hendels van merk V-Trec en velgen), RaceFit uitlaat, kevlar tank protectors (aangebracht op de zijkanten van de tank).

Getuigen/tips, neem a.u.b. contact op met: (+31) 6 817 266 11
 

Bijlagen

  • IMG_20200322_141825.jpg
    IMG_20200322_141825.jpg
    395,7 KB · Weergaven: 126
  • IMG_20200322_141945__01.jpg
    IMG_20200322_141945__01.jpg
    624,6 KB · Weergaven: 118
  • IMG_20200322_142811.jpg
    IMG_20200322_142811.jpg
    440,3 KB · Weergaven: 122
  • IMG_20210509_195649.jpg
    IMG_20210509_195649.jpg
    129,3 KB · Weergaven: 123
  • IMG-20200322-WA0024.jpeg
    IMG-20200322-WA0024.jpeg
    285,1 KB · Weergaven: 126
dat is flink balen! :(

de tokkies zijn dus ook al terug van nooitweggeweest.
hopelijk komt hij nog boven water, of duiken onderdelen op op marktplaats enzo.
stond hij geparkeerd zoals op de vierde foto? (dus slot om voorwiel maar verder nergens aan vast)
misschien zijn er camerabeelden??

groet,
Dr1v3r 7
 
Bijzonder om je op een motor-forum aan te melden zodra je geen motor meer hebt :X

Welkom --> balen.
Als motor zo stond als op de foto (in parkeergarage met kettingslot en remschijfslot) dan zou ik camerabeelden zoeken van bestelbusjes waar ze hem in tillen.
 
dat is flink balen! :(

de tokkies zijn dus ook al terug van nooitweggeweest.
hopelijk komt hij nog boven water, of duiken onderdelen op op marktplaats enzo.
stond hij geparkeerd zoals op de vierde foto? (dus
misschien zijn er camerabeelden??

groet,
Dr1v3r 7
Remschijf- en kettingslot inderdaad om voorwiel maar verder nergens aan vast. Wel helemaal tegen de muur aan de achterzijde van de parkeerplek en tussen twee busjes en motorhoes er overheen. Dit alles in een overdekte garage, alleen toegankelijk voor bewoners van het pand middels een inrijdkaart. Mocht helaas niet baten... :(

Camerabeelden worden inderdaad opgevraagd
 
Remschijf- en kettingslot inderdaad om voorwiel maar verder nergens aan vast. Wel helemaal tegen de muur aan de achterzijde van de parkeerplek en tussen twee busjes en motorhoes er overheen. Dit alles in een overdekte garage, alleen toegankelijk voor bewoners van het pand middels een inrijdkaart. Mocht helaas niet baten... :(

Camerabeelden worden inderdaad opgevraagd
Dat zegt helemaal niks tegenwoordig helaas. Bij een oud collega van mij werden ook met regelmaat scooters uit de parkeergarage van het appartementencomplex gejat. Van hen waren er ook al 2 meegenomen, terwijl die altijd met de ketting aan een stalen pjjp vast stonden.
Maar wel heel kut man. Sterkte ermee, hopelijk wordt er iets van teruggevonden.
 
Bijzonder om je op een motor-forum aan te melden zodra je geen motor meer hebt :X

Welkom --> balen.
Als motor zo stond als op de foto (in parkeergarage met kettingslot en remschijfslot) dan zou ik camerabeelden zoeken van bestelbusjes waar ze hem in tillen.
"Bijzonder om je op een motor-forum aan te melden zodra je geen motor meer hebt :X"
haha scherp. Camerabeelden worden inderdaad opgevraagd
 
Bijzonder om je op een motor-forum aan te melden zodra je geen motor meer hebt :X

Welkom --> balen.
Als motor zo stond als op de foto (in parkeergarage met kettingslot en remschijfslot) dan zou ik camerabeelden zoeken van bestelbusjes waar ze hem in tillen.
Ook daar heb je weinig aan.
Die van mij stond ook zo.
Met zijn bakkes vol in de camera's.

En wat krijg je te horen, gebrek aan bewijs🤦

En ook al vinden ze hem terug, hoeveel schade denk je te hebben🤷
 
Terug
Bovenaan Onderaan