Gestolen Motoren

SpeedyD

MF'er
2 aug 2008
85
0
Amsterdam
Goedendag,


Zoals gewoonlijk zijn er vaak liefhebbers die gedupeerd raken, doordat hun Motor ontvreemd word, door lui die niet met hun tengels van andermans spullen weten af te blijven. Daarom vroeg ik mij af of het niet handig is om hiervan een vaste Topic van te maken, in geval iemand de gestolen motor tegen het lijf loopt.
De gedupeerde collega voegt er een foto bij met Plaatsnaam waar die is ontvreemd en waar hij/zij op te bereiken is. En wel een waarschuwingkie erbij dit even te melden bij de Pliesie.
Natuurlijk zou ik er overheen gekeken kunnen hebben, mocht zoiets hierzo al aanwezig zijn. :z

Speedy D
 
Laatst bewerkt:
Na ff zoeken op de site kwam ik hier terecht.
Ik vind eigenlijk ook dat MF een topic aan moet/mag maken voor gestolen motor verhalen.

Ik lees MF iedere dag maar ga eigenlijk nooit naar de site die jullie noemen.
Misschien toch een goed idee.
 
Velen gingen u voor zonder resultaat :Y
www.motorgestolen.com is gewoon makkelijker.
 
En als er zo'n topic komt kijk je daar wel iedere dag? Bovendien denk ik dat een vast topic minder opvalt dan nieuwe topics iedere keer.
 
En als er zo'n topic komt kijk je daar wel iedere dag? Bovendien denk ik dat een vast topic minder opvalt dan nieuwe topics iedere keer.
Ik denk het wel.
In ALGEMENE MOTORPRAAT ofzo neerplanten.
Net zoiets als in WIWTD, dat elke melding bovenaan word gezet door een TS, of dat er gewoon een topic-gedeelte komt met alleen maar meldingen van gestolen 2 (of 3) wielers.

Ik ben van mening dat meer mensen hier lezen/reageren(waar je meer mensen mee bereikt(slijmslijm)) :) dan op motorgestolen.

Nu bijvoorbeeld, staan de gestolen motoren vaak door elkaar in diverse topics, en 1 centraal gedeelte lijkt me overzichtelijker.
 
Laatst bewerkt:
En als er zo'n topic komt kijk je daar wel iedere dag? Bovendien denk ik dat een vast topic minder opvalt dan nieuwe topics iedere keer.
:^

Een apart topic komt toch voor 99% vol te staan met "hopelijk ben je goed verzekerd"- , "ahh, wat een ***lijers"- en andere medelijden-reacties...

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dan nog bewust het topic gaan doorspitten op zoek naar post over een motor die gejat is.
 
Laatst bewerkt:
:^

Een apart topic komt toch voor 99% vol te staan met "hopelijk ben je goed verzekerd"- , "ahh, wat een ***lijers"- en andere medelijden-reacties...
Maar dat gebeurt nu al, dus veranderd er niet veel, alleen kan het, naar mijn mening, overzichtelijker gemaakt worden dan nu(in brikekrs een gestolen motor, in motorscooter, in...noem maar op)
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dan nog bewust het topic gaan doorspitten op zoek naar post over een motor die gejat is.
Ik deel die mening dus niet.
Ik denk dat er verschil van mening is over de definitie van een 'topic'.
Gewoon een gedeelte in MF die alleen over gestolen motoren gaat(net zoals nu met TECHNIEK, V&O etc.)
 
Maar dat gebeurt nu al, dus veranderd er niet veel, alleen kan het, naar mijn mening, overzichtelijker gemaakt worden dan nu(in brikekrs een gestolen motor, in motorscooter, in...noem maar op)Ik deel die mening dus niet.
Ik denk dat er verschil van mening is over de definitie van een 'topic'.
Gewoon een gedeelte in MF die alleen over gestolen motoren gaat(net zoals nu met TECHNIEK, V&O etc.)

Dat denk ik dan ook. Je zal dan vast datgene bedoelen wat ik versta onder een subforum. Net als ik vind dat Vragen en opmerkingen een subforum is.
Jaaaa.... dan zie ik wel een verbetering :) Dat is beter dan alle jat-posts in 1 topic plempen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan