gestolen? Yamaha xj900, kenteken ML-63-TN

Status
Niet open voor verdere reacties.

M10000

Die hard MF'er
13 mrt 2009
512
62
hellevoetsluis
dag mensen,

er staat nu al meer dan een week een wit, rood met blauwe yamaha Xj900 bij de N57 op het fietspad. Daarnaast is de motor voorzien van een MF sticker, dus het is zoiezo een MF-er.

Ik zal de foto van de motor zo snel mogelijk plaatsen, dan geeft dat nog wat extra duidelijkheid.


Mvrg,


M10000
 
Laatst bewerkt:

Alleen als hij daadwerkelijk als gestolen opgegeven staat heeft dat zin.

Heeft een tijdje terug ook al iemand geprobeerd maar die bike was niet als gestolen opgegeven. Dan doen ze daar niks aan. 'hebben wel wat beters te doen' is daar het devies, terwijl het een kwestie is van persoonsgegevens zoeken; bellen en vragen of de motor inderdaad kwijt is.
 
Alleen als hij daadwerkelijk als gestolen opgegeven staat heeft dat zin.

Heeft een tijdje terug ook al iemand geprobeerd maar die bike was niet als gestolen opgegeven. Dan doen ze daar niks aan. 'hebben wel wat beters te doen' is daar het devies, terwijl het een kwestie is van persoonsgegevens zoeken; bellen en vragen of de motor inderdaad kwijt is.

En hoe weet je of hij als gestolen staat opgegeven? Door even te bellen. ;)
Is maar een kleine moeite.
 
dag mensen,

er staat nu al meer dan een week een wit, rood met blauwe yamaha Xj900 bij de N57 op het fietspad. Daarnaast is de motor voorzien van een MF sticker, dus het is zoiezo een MF-er.

Ik zal de foto van de motor zo snel mogelijk plaatsen, dan geeft dat nog wat extra duidelijkheid.


Mvrg,


M10000
Of hij was ooit van een M-Fer..
 
Staat niet als gestolen geregistreerd..

Zou hem zelf ook op een fietspad achter laten en niet meer terug komen :W
full
 
'gestolen? Yamaha xj900, kenteken ML-63-TN' > 'Gratis op te halen: afgedankte Yamaha xj900, kenteken ML-63-TN, op fietspad naast N57'


Ik ga zelf ook maar eens even kijken, denk ik O-)

:+
 
Maarum, bel gewoon ff met de politie. Doen die niets, bel je het RDW. Die kunnen ook contact opnemen met de eigenaar denk ik??

al laatste redmiddel moet je ff kijken of hij op slot staat..

Misschien heb ik nog een reserve contact sleutel ;) :+ O-)
 
Laatst bewerkt:
Mijn oude fiets! -O- -O- -O-

Kijk maar op mn motorstek :P, kleuren kunnen iets afwijkend, degene die hem van mij heeft gekocht, heeft een keer een ongelukje gehad..

Wat een kleine wereld!
Heb jij em 28-08-2010 verkocht? Heb je geen 06-nr meer van diegene aan wie je em verkocht hebt dan?

[edit]laat maar, heb je verkoop topic uit 2008 al gevonden ;)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heb jij em 28-08-2010 verkocht? Heb je geen 06-nr meer van diegene aan wie je em verkocht hebt dan?

[edit]laat maar, heb je verkoop topic uit 2008 al gevonden ;)[/edit]


Inderdaad, heb hem aan PatrickPoeldijk verkocht in 2008, alleen dat is ook al geen heel actieve MFer (dacht ik), en in 2010 is hij weer verwisseld van eigenaar, alleen niet via MF.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan