GESTOLEN:

Superhusky

MF'er
19 mei 2005
44
0
Sprundel
Donderdagnacht zijn bij een kennis van me in GELDROP 2 motoren op brute wijze gestolen!!
Het betreft een Husaberg FE550 van November 2003 en een Husqvarna TE450R van een goede week oud!!!!!!!!
Frans heeft hiervoor hard moeten werken en is hierdoor zwaar gedupeerd, dus iederéén die kan helpen word ten zeerste beloond m.b.t. het terugvinden van deze motoren.
Bij voorbaad dank.

Husaberg : kenteken: MJ-SX-40 Framenummer: VBKHUA4004M545250.
Husqvarna: kenteken: MN-ZB-43 Framenummer: ZCGH802BC5V008384.


Groeten, Superhusky :] Richard.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Ja mooi klote voor Frans! :( :( :(

Hopelijk dat er wat uitkomt en dat de daders gepakt worden en/of de motoren teruggevonden worden. Kan dit niet uitstaan, dat ze zelf eens gaan werken...
 
Oooooh jooong :(
Als ik ze tegen kom he, dan dan.. dan... ;( '( :(


ja, dat gevoel heb ik ook. maar ik kom ze G.V. ...... niet tegen dat is het punt. maar anders. :( niet best :N

schijnt via marktplaats ook veel te gebeuren, afspraak maken, adres opgeven, niet op komen dagen, volgende morgen motor gejat.
Heb het van horen zeggen. Weet dus verder niet hoe vaak het gebeurd. Maar waar rook is vind een slechte verbranding plaat zullen we maar zeggen.

Sterkte en een goede afloop gewenst van deze kant.
 
ja, dat gevoel heb ik ook. maar ik kom ze G.V. ...... niet tegen dat is het punt. maar anders. :( niet best :N

schijnt via marktplaats ook veel te gebeuren, afspraak maken, adres opgeven, niet op komen dagen, volgende morgen motor gejat.
Heb het van horen zeggen. Weet dus verder niet hoe vaak het gebeurd. Maar waar rook is vind een slechte verbranding plaat zullen we maar zeggen.

Sterkte en een goede afloop gewenst van deze kant.


jep, heb ik ook gehoord, ik vind het gewoon zo K*T dat dit gebeurt, sommige mensen zijn gewoon te zielig om zo iets te doen, echt waar man, ik hoop dat ze de dief krijgen te pakken en de motors weer terug komen. :( :( :(

ik snap ook niet wrom ze dit doen, als ze het bij hen deden vinden ze het toch ook niet fijn? :N :N :N :(
 
Kleine kans dat je ze terug vind op een Nederlandse veilingsite.

Ik bedoel, zo tom kunnen ze toch niet zijn?

Maar zwaar kut voor de gedupeerde. Hoop dat er minstens een wa+ verzekering was afgesloten.
 
Kleine kans dat je ze terug vind op een Nederlandse veilingsite.

Ik bedoel, zo tom kunnen ze toch niet zijn?

Maar zwaar kut voor de gedupeerde. Hoop dat er minstens een wa+ verzekering was afgesloten.

ze zouden nieuw plastic gepakt kunnen hebben ofzo, zet heir anders het chassis nummer of is dat geen goed idee, zodat als we wat verdachts zien ofzo dat we dan naar het nummer enzo zoudne kunnen vragen voor te controlere bij de politie als ze geen eigendoms papieren hebben mee gejat

het lijkt mij een redelijk plan toch?
 
Alvast bedankt voor de reacties en het medeleven, tsja het zal je maar gebeuren.
Heb er zelf ook 2 en moet er niet aan denken, maargoed het kan jammer genoeg iederéén overkomen, maar baal er wel van.
Heb Frans gevraagd voor nadere inlichtingen i.v.m kentekens en framenummers, dus zullen wel volgen als de papierwinkel bij de politie is afgehandeld.
Heeft namelijk ook veel rompslomp.

Groeten, Richard.
 
Veel suc6, hoop dat je ze terug vindt. Hou ook wel een oogie open, en mocht je ze niet terug vinden dan maar hopen dat ze volgas worden overreden door een vrachtwagen van mammoet. :( :( :(
 
Een truc die ook wordt toegepast:

Men komt de motor bekijken op b.v. zondag en men komt er net niet uit m.b.t. de centen. Het gesprek eindigt met: We denken er nog even overna, want 3000 euro is veel geld.

's Avonds wordt er gebeld dat de deal toch maar door moet gaan en dat ze op maandag om 11.00 uur de motor willen halen.


,,Ja, sorry, maar dan werk ik."

,,Maar we hebben hem al gezien. Is uw vrouw niet thuis, want we hebben hem al gezien, dus we weten waar we het over hebben?"

,,Nee, die werkt ook tot 12.00 uur."


Nou, de heren hebben genoeg info: De motor is goed, ze weten waar hij staat, weten hoe wel of niet beveiligd is en ze weten wanneer er niemand thuis is!

Dus even een paar tips:

Pas op met de info die je verstrekt aan kopers, noteer altijd kentekens en rijbewijsnrs. Bij een proefrit, maar ook gewoon bij twijfel.
Als ze met meer zijn, laat dan niet iemand in je schuur achter, als de andere de motor buiten ( bij daglicht kun je het beter zien) bekijkt. Hou de motor in zicht zolang er niet is betaald en zet hem weer binnen, als je de onderhandeling wilt afronden.

Bij aankoop altijd eerst goed naar framenrs. kijken en stel desnoods een overeenkomst op, dat de verkoper de rechtmatige eigenaar is en gerechtigd is om te verkopen.Noteer op de overeenkomst merk, type, framenr. en de betaalde prijs.

En uiteraard, koopjes waarmee je honderden tot duizenden euro's bespaart is vragen om problemen!
:+ :+
 
Donderdagnacht zijn bij een kennis van me 2 motoren op brute wijze gestolen!!
Het betreft een Husaberg FE550 van November 2003 en een Husqvarna TE450R van een goede week oud!!!!!!!!
Frans heeft hiervoor hard moeten werken en is hierdoor zwaar gedupeerd, dus iederéén die kan helpen word ten zeerste beloond m.b.t. het terugvinden van deze motoren.
Bij voorbaad dank, foto's volgen nog.


Groeten, Superhusky :] Richard.
waar zijn ze gestolen,in de buurt van?,en is er een foto van hoe hij er op moment van diefstal eruit zag,keep my eyes wide open!!! :r
 
Plaats, kentekens en chassisnummers staan erbij.
Wat betreft de foto's, ja zijn vrij reeel, tsja de Husky kan niet anders want was een week oud en blauw geel, dus de foto spreekt voor zich!

Groeten,.. :] , Richard.
 
Plaats, kentekens en chassisnummers staan erbij.
Wat betreft de foto's, ja zijn vrij reeel, tsja de Husky kan niet anders want was een week oud en blauw geel, dus de foto spreekt voor zich!

Groeten,.. :] , Richard.

Voor wat het waard is: Ik heb gisteren (zondag 21e rond 19:30) in Eindhoven een Husa de Geldropseweg zien oversteken, vanaf de Stratumsedijk de Tongelresestraat op. (richting kanaalbrug) Reed zo te horen met een originele demper, dat viel me op, want dat zie je niet zo vaak onder een Husaberg. Had ook geen cross/endurokleding aan. Was te ver weg om het kenteken te kunnen zien, heb ik ook (nog) niet op gelet.
 
Laatst bewerkt:
;(

Mijn motor is 4 jaar geleden gestolen, die had ik nog net geen 2 maanden.
En als je er nog niet op uitgekeken bent is het als een liefde die eenzijdig verbroken wordt.
It hurts for years. :Y


Een truc die ook wordt toegepast:
Kan het wat minder duidelijk. ;)
 
Tsja tegenwoordig is er gvd helemaal niks meer veilig!!
Sommige werken zich de pleuris om op de dag van vandaag nog wat bij elkaar te krijgen voor de liefhebbende hobby, en dan zijn er van die minkuukels die nergens naar kijken en alles jatten wat los of vast zit,....onvoorstelbaar.

Groeten, Richard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan