[GEZ] velgen transport tassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Alfamale

MF veteraan
20 jun 2009
2.327
21
Barneveld
Voor het netjes vervoeren van mijn reserve wielen zoek ik nog een transport tas.
Die dingen van raceshop.nl ken ik en zijn wel een optie, maar ik heb ik wil drie tassen en dan is 300euro wel een beetje veel van het goede.

Dus als iemand nog wat heeft liggen of goede tips voor alternatieven heeft hoor ik het graag.
 
http://www.racing4fun.de/anzeigen/details/122092.html

Deze komen regelmatig voorbij op racing4fun. Zijn niet veel goedkoper dan race-shop. Heb er verder zelf ook geen ervaring mee.

Ik heb er wel ervaring mee, sterker nog, ik heb deze tassen!

Ben er super tevreden mee, makkelijker dan de race shop tassen omdat er maar 1 velg per tas zit(dus niet onnodig groot/zwaar) en daarnaast beschermen de schuimdelen de remschijven erg netjes!

Qua prijs zitten ze inderdaad wel redelijk gelijk.. maargoed een keer een scheve remschijf of je autointerieur beschadigd en je bent meer kwijt.

Ik heb regelmatig contact met Marc, (de man die de tassen zelf maakt en verkoopt) als je vragen hebt hoor ik het graag.

Wellicht binnenkort eens review schrijven...

Bjorn
 
Ik heb er wel ervaring mee, sterker nog, ik heb deze tassen!

Ben er super tevreden mee, makkelijker dan de race shop tassen omdat er maar 1 velg per tas zit(dus niet onnodig groot/zwaar) en daarnaast beschermen de schuimdelen de remschijven erg netjes!

Qua prijs zitten ze inderdaad wel redelijk gelijk.. maargoed een keer een scheve remschijf of je autointerieur beschadigd en je bent meer kwijt.

Ik heb regelmatig contact met Marc, (de man die de tassen zelf maakt en verkoopt) als je vragen hebt hoor ik het graag.

Wellicht binnenkort eens review schrijven...

Bjorn


Thanks, heb al contact met Marc.

Grt
 
Bijna 2 jaar later...
Waar zijn deze tassen nog te krijgen?
Zoek ze voor 2x 17 inch velgen (3.50 en 5.00-5.50)..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan