gezocht: 25kw fiets > 1000 euro

Fritselaar

Rookie
11 sep 2004
24
0
Wijdenes
Ik ben dus op zoek naar een andere 25Kw fiets nadat ik mijn zz-r 250 totall loss heb gereden . Omdat ik in de zomer 2006 al zwaar mag gaan rijden wil ik er niet te veel aan uit geven. Max 1000 euro

Ik dacht zelf aan een CB-350/250 of iets wat daar op lijkt. Er mag wat werk aan zitten, maar moet motorisch wel oke zijn.

Als iemand iets heeft staan hoor ik het graag, ik woon zelf in de buurt van Hoorn (west-friesland)dus het liefst wel iets in de buurt.

Mailen kan ook naar mj_water at hotmail.com

(Had hem in het verkeerde topic geplaats, vandaar de dubbelpost)
 
heb een gs 450 e te koop
950 euro
dennis
full


xjr_dennis@ en dan hotmail
 
Ik heb mij laten vertellen dat de Freewind zonder problemen is "terug" te voeren tbv 25Kw uitvoering.Daar zou een kitje voor zijn.
Ik ben daar echter nooit ingedoken omdat 25Kw voor mij niet van toepassing was/is.
 
Hoi,
Heb een suzuki gs 500 25kw(op kenteken) te koop.Is nu niet 25 kw maar de terugtuneset is er natuurlijk wel bij.Bouwjaar is 1990. Is afgelopen winter opnieuw gespoten,nieuwe voorband,olie,filters,bougies.Prijs is ongeveer wat je uit wil geven.
Laat maar iets weten via de mail!

Groeten Ruud
 
Wat staat daar voor een gedrocht stiekum achter het schuurtje geparkeerd, mag hopen dat dat niet van jouw is B| ........................... :+

das pas speelgoed daar leer je mee rijden. zelfs vallen en dan gewoon weer opstaan :] en niet van ;( ;( ;( ik heb kuip schade en ;( ;( ;( kan het niet betaalen.

:9 wat heb jij voor brommer dan? _O-
 
Tja, afstanden???
Met m'n Freewind heb ik alleen een beetje in de buurt rondgereden.
Een beetje Zuid Frankrijk, Italie, Spanje.
O ja, een keertje Noordkaap en terug.
Moah, voor de rest een beetje dichterbij. :]
En dat alles zonder olieverbruik tussen de beurten.
 
Als je

hierzo

klikt, zie je misschien iets voor je. Hij staat nu niet op 25kw (nog wel 25kw op papier) De terugtune set bestaat simpelweg uit 4 rubbers, en wordt vanzelfsprekend bijgeleverd. Een beetje een handige jongen zet ze dr zo zelf in, en anders zal het bij een dealer/kennis ook het geld niet kosten.

En het mooie is dat als je dalijk zwaar mag rijden, je hem gewoon weer simpelweg op vol vermogen zet, en vervolgens rustig verder rijdt tot je een leuk alternatief tegenkomt binnen je budget (dat is precies wat ik nu doe). Zodra je rijbewijs onbeperkt wordt, heb je dus geen haast om meteen iets anders te halen, en meer geduld zal beloond worden met een betere aankoop. :Y *O*

Als je interesse hebt graag per email.

En oja, we zijn er met zn tweeen 3 weken op naar normandie geweest, met tent en al. Tevens twee weken luxemburg en enkele weekendjes luxemburg (dit alles nog in de 25kw toestand...) Afstanden geen probleem dus!
 
We hebben hier een FZR600 staan. Dingetje loopt fantastisch alleen is de kuip beschadigd (aan stukken). Technisch is het ding redelijk al behoeft het wat aandacht voor het nette (kabeltjes doorsmeren, spanningsregelaar nakijken, remmetjes even gangbaar maken). Motorisch is er helemaal niets mis mee.

Als je handig bent met polyester of je weet wat sloopdelen op de kop te tikken is dit een erg leuke fiets voor als je je groot rijbewijs hebt.

De FZR is erg licht en daardoor tot in het extreme door de bocht te krijgen. Gewoon een spannende fiets voor weinig geld ! Indicatieprijs is 1000 euro.

Is wel een vol-vermogen-fiets. Maar de zomer is ook alweer dichtbij !

Mail maar !
 
Laatst bewerkt:
Als je

hierzo

klikt, zie je misschien iets voor je. Hij staat nu niet op 25kw (nog wel 25kw op papier) De terugtune set bestaat simpelweg uit 4 rubbers, en wordt vanzelfsprekend bijgeleverd. Een beetje een handige jongen zet ze dr zo zelf in, en anders zal het bij een dealer/kennis ook het geld niet kosten.
:^

Lijkt me wel een ideaal ding. :}
 
He iedereen bedankt voor de reacties!

Ik heb alleen reeds alleen het opkoopbedrag van mijn ZZR gehad :N

De automobilist scheint de schade niet gemeld te hebben bij de verzekering en het kan nu nog wel 4 weken duren voordat ik ook maar iets krijg. :r

Zit je elke dag vol spanning te wachten of je bericht (uitbetaald) krijgt heb je dit.

Je zou denken dat er na 2 maanden toch wel iets aan het rollen is.... :(

Nu wordt het dus pas na de winter dat ik weer aan een motor toe ben (met een groter budget)
 
niet gemeld??

raar jullie hebben toch de formulieren ingevuld denk ik???

tjah ik zou er net zo lang achteraan bellen tot er ergens actie word ondernome hoor. Er is ook een schade expert komen kijken?

ik heb zelf met mijn eerste motor zoiets gehad, Heb alles zelf moeten regelen. Ook gebeld met de verzekeraar van de automobulist. En alles was binne no time gergeld. :)

(niet erg topic gerelateerd maar goed :X )
 
niet gemeld??

raar jullie hebben toch de formulieren ingevuld denk ik???

tjah ik zou er net zo lang achteraan bellen tot er ergens actie word ondernome hoor. Er is ook een schade expert komen kijken?

ik heb zelf met mijn eerste motor zoiets gehad, Heb alles zelf moeten regelen. Ook gebeld met de verzekeraar van de automobulist. En alles was binne no time gergeld. :)

(niet erg topic gerelateerd maar goed :X )

Ja ik snap er ook niks meer van... Het is nu al 2 maanden geleden, en ik kreeg maar niks te horen. Toen had mijn verzekering opgebeld en hij scheind het niet gemeld te hebben ofzo |( .

Maar nu ken ik dus nog niet rijden, zolang ik niet heb gevangen is het niet zeker natuurlijk

Ja er is een schade expert wezen kijken en ik zou nog rond de 3000 moeten vangen, en hiernaast ook nog letselschade
 
Ja ik snap er ook niks meer van... Het is nu al 2 maanden geleden, en ik kreeg maar niks te horen. Toen had mijn verzekering opgebeld en hij scheind het niet gemeld te hebben ofzo |( .

Maar nu ken ik dus nog niet rijden, zolang ik niet heb gevangen is het niet zeker natuurlijk

Ja er is een schade expert wezen kijken en ik zou nog rond de 3000 moeten vangen, en hiernaast ook nog letselschade


zodra jouw verzekering van zijn verzekering te horen heeft gekregen dat hij zich als verantwoordelijke voor het ongeluk heeft gemeldt, dan moet het niet zo lang duren voor jij je schadebedrag uitgekeerd krijgt. bij mij duurde het een maand ongeveer.

letselschade uitkering kan je pas krijgen als duidelijk is hoe lang jouw herstel duurt. bij mij is dat nog lang niet bekend, en heb ook gehoord dat het tot een jaar kan duren voor je daar uitsluitsel over hebt

en probeer alles via je rechtsbijstandverzekering te regelen... gewoon alle dingen voorleggen waarvan jij denkt dat je het kan claimen bij de tegenpartij, en dan gaat het een stuk sneller dan via je eigen verzekeringsmaatschappij. rechtsbijstand werkt voor jou, en zal je dus ook tips kunnen geven over wat je nog meer zou kunnen claimen. gemiste uren op het werk bijvoorbeeld, emotionele schade, telefoonkosten die na het ongeluk zijn ontstaan, taxatiekosten voor het schaderapport, en nog veel meer.

succes ermee.


edit: als je een politierapport hebt waar de verkeerssituatie op geschetst staat en waar duidelijk uit blijkt dat de tegenpartij schuldig is, moet het zeker niet lang duren voor jij je geld hebt voor je motor. de rest zal dan zeker ook uitgekeerd worden, maar dat duurt langer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan