Gezocht blok r6 1999/2000

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
Ik ben op zoek naar een motorblok,liefst compleet,voor een R6 van 1999/2000.
Mocht je wat hebben hoor ik het graag. :Y
 
Ik heb binnenkort eentje te koop.
Ik ga een R6 in onderdelen verkopen :) .
Motor heeft bij mij 1 wedstrijd in de NBC gereden, geen problemen mee gehad. Heb em toen last minute gekocht om dat een garagist mijn eigen R6 om zeep geholpen had. Binnenkort heb ik die R6 terug met veel nieuwer blok :9 . Omdat ik toch tijd en plaats heb verkoop ik dus die 'vervang-R6' in onderdelen, crashonderdelen hou ik voor mezelf, de rest mag de deur uit.

Ik woon in België (omgeving Ieper, das 180km van de grensovergang bij Breda), maar voor de verkoop van een blok ben ik wel bereid om pakweg tot tegen Breda te komen hoor.
 
Laatst bewerkt:

Ik had hem gezien,maar heb het liefst gewoon een compleet blok.
Is een klap minder werk en ook de kosten zijn een stuk lager.


Ik heb binnenkort eentje te koop.
Ik ga een R6 in onderdelen verkopen :) .
Motor heeft bij mij 1 wedstrijd in de NBC gereden, geen problemen mee gehad. Heb em toen last minute gekocht om dat een garagist mijn eigen R6 om zeep geholpen had. Binnenkort heb ik die R6 terug met veel nieuwer blok :9 . Omdat ik toch tijd en plaats heb verkoop ik dus die 'vervang-R6' in onderdelen, crashonderdelen hou ik voor mezelf, de rest mag de deur uit.

Ik woon in België (omgeving Ieper, das 180km van de grensovergang bij Breda), maar voor de verkoop van een blok ben ik wel bereid om pakweg tot tegen Breda te komen hoor.

Dat is op zich wel weer interessant,pb anders even een prijs en wanneer hij eventueel beschikbaar komt.
Kan ik met de eigenaar overleggen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan