gezocht brembo hpk klauwen

Zo'n duimrem zou ik echt nog eens willen proberen, maar wat een geld voor iets waar je ook nog maar moet afwachten of het je echt helpt.

Maar je hebt je fiets mooi opgebouwd! Gaaf!

Die duimrem zit er bij mij niet op he ;) Daar komt tenslotte een retedure achterrempomp bij.Ben ook altijd benieuwd of dat werkt.En die nieuwsgierigheid kost inderdaad geld.
 
Trax levert aan het HRC endurance Fabrieks team...
Mij maakt het niet uit waar jullie het kopen. Ik geef enkel de tip omdat het een stuk goedkoper is.
Zij maken alsook leidingen op maat. Ze fabriceren de leidingen zelf van A-Z
 
Trax levert aan het HRC endurance Fabrieks team...
Mij maakt het niet uit waar jullie het kopen. Ik geef enkel de tip omdat het een stuk goedkoper is.
Zij maken alsook leidingen op maat. Ze fabriceren de leidingen zelf van A-Z

Zijn deze prijzen voor de gehele koppeling,dus mannetje en vrouwtje?
 
Laatst bewerkt:
Wat is precies het nut van die remleiding snelkoppelingen? Wisselen jullie midden op de dag remklauwen ofzo?


Dat vraag ik me dus ook af Roy.
Het gaat hier om setjes van duizenden Euro's dus ik verwacht dat dat minimaal een half uur tijdwinst per ronde opleverd?

Sorry heren, ieder z'n ding, maar ik zie hier de waarde noch het nut van in.
 
Tis gewoon voor de heb!! Super gaaf spul net als de officiële fabrieks machines.
Ervan genieten dat je het erop hebt zitten! Ook hen je het nooit nodig.
Ach ja ieder zijn meug...

Hans zijn bike wil ik nog wel eens live zien, mijn R6 verbleekt nog naast zijn spullen.
Heb toch brembo, ohlins en akrapovic..
 
In de motoGP rijden ze wel eens met grotere schijven.
Daar kunnen de klauwen allen vanaf als je ook de schijf los haalt.
Daar is t wel handig natuurlijk.
als je van voorwiel verwisselt is t ook fijn als je klauwen niet bungelen aan je leidingen.
 
90% van de bouten en moeren is titanium.Werkelijk bijna alles.
full
 
Spacers in alle soorten en maten.Zijn niet allemaal van mij maar laten maken in opdracht van jongens hier op MF.Van titanium tuurlijk.
full
 
Laatst bewerkt:
Wat is het nut van een motorfiets?Ik heb 2 auto's staan. Altijd zo'n overbodige vraag.Omdat het kan jongen.

Nee, serieuze vraag. Het zal zijn nut hebben, maar puur het snel wisselen van klauwen?

Dat vraag ik me dus ook af Roy.
Het gaat hier om setjes van duizenden Euro's dus ik verwacht dat dat minimaal een half uur tijdwinst per ronde opleverd?

Sorry heren, ieder z'n ding, maar ik zie hier de waarde noch het nut van in.

Nou, voor "ons" amateuren zal het voor de heb zijn en als je het kan betalen, waarom niet? Maar wil wel graag weten of het nog een verder nut heeft.

In de motoGP rijden ze wel eens met grotere schijven.
Daar kunnen de klauwen allen vanaf als je ook de schijf los haalt.
Daar is t wel handig natuurlijk.
als je van voorwiel verwisselt is t ook fijn als je klauwen niet bungelen aan je leidingen.

Kijk, dat antwoord zocht ik. Wist ik niet!
Ik ga op mijn nieuwe racer snelwissel systeem maken, spatbord eraf en dan kan ik de voorpoten draaien met klauwen eraan.

90% van de bouten en moeren is titanium.Werkelijk bijna alles.[afbeelding]

Als je crasht dus een mooie vonkenregen ;)

Nee, zover ga ik niet. Heb ik ook simpelweg niet het geld voor (over).
 
@Hans zx 10: Mooi spul en een erg dikke motor!

Ik zie op 1 van de foto's dat er geen kentekenplaat op zit, is dit voor de foto of gaat het hier om een circuitmotor?

In geval van het laatste: ben je dan niet bang om hem neer te leggen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan