GEZOCHT - Circuit motor 1000cc

bigpete

Die hard MF'er
18 mrt 2008
260
0
Utrecht
Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een circuit motor, 1000cc.

Ik zoek met name een R1 2006/2007 of wellicht een GSXR K6/K7 zoveel mogelijk in race trim uitgevoerd / goed onderhouden. Budget max 4K

Of is het najaar een betere tijd om te kijken?

Bij voorbaat dank voor de reacties / suggesties,

Peter
 
Indd voor 4k gaat het beetje moeilijk bigpete.
heb zelf een zx10r van bj 2006/2007. Helemaal circuit klaar alles erop en der aan. Heeft 188 pkjes. Vraag voor de prijs via pm

Gr salim
 
Moet wel lukken hoor. R1/Gixx 1000 etc. van 2005 zie ik echt wel regelmatig voorbij komen voor < 4K. En dat zijn lang niet allemaal gebakkies :)
 
Moet wel lukken hoor. R1/Gixx 1000 etc. van 2005 zie ik echt wel regelmatig voorbij komen voor < 4K. En dat zijn lang niet allemaal gebakkies :)

Die mening heb ik ook, toevallig van de week net een R1 gemist die voor net onder de 4k werd aangeboden.

Bedankt iig voor de reacties tot dusver
 
R1 2006 of 2007, zijn verschillende types. 2005/2006 en 2007/2008 zijn gelijk.
2005/2006 krijg je wel onder de 4.000, 2007/2008 moet je geluk hebben.
 
Laatst bewerkt:
Dank je espeetwo, was ik niet van op de hoogte :)

Fr@ns, die had ik idd op t oog maar is helaas reeds verkocht
 
Ik zou zelf wachten tot de meest depressieve tijd vh jaar,dan uit t hol komen
En m'n slag slaan
Liefst veel regen en wind mee nu graatje of 4/5
Das nou egt koopjestijd
Gr jorgosssssssssssssss
 
Zinnige reactie, thanks :)
graag gedaan. Een 2006-2007-2008 R1 zal zoals al aangegeven word erg lastig worden. Een gelukje kan je hier bij helpen. Als 4k je budget is zou ik naar 2003/4/5 gaan kijken met leuke opties. Prima fietsen.
 
Aha... weer een weetje erbij. En wat was de update?
:} :]
Geen zin om over te typen, dus kopiëren en plakken maar even.

One of the most significant changes is the use of shorter intake valve guides for 2006. Measuring 27.5 mm, these new guides are 5 mm shorter than the 2005 model, and this 15% reduction in length increases engine efficiency by increasing intake air flow, and reducing frictional power losses. To match the new intake valve guides, the 2006 model also features smoother intake ports. Furthermore, the clutch boss has been modified to increase the oil flow to the clutch assembly.

Other detail changes;

The design of the compact cam chain tensioner has been revised, and now features a different sealing system for improved durability. The overall length of the main gear axle is increased by 5 mm, and the engine cover is modified accordingly.

For 2006 the R1's class-leading aluminium Deltabox V frame remains externally similar to the existing model, but beneath the skin some subtle yet significant changes have taken
place. Revised lateral and torsional rigidity balance The front section of the main frame consists of a number of layers of cast and sheet aluminium that create a strong and lightweight structure. By altering the thickness of the constituent parts of this structure, the rigidity balance of the '06 Deltabox V frame has been revised at the section of the main frame around the forward engine mounts.

The thickness of the cast aluminium outer layer on the latest frame has been reduced by 1 mm to 3.5 mm at the thinnest point. This gives a small reduction in rigidity in the section of the main frame between the forward engine mounts and the steering head. In this way the new frame offers the same high levels of stability and lateral rigidity as the 2005 model, together with even lighter and more responsive handling in turns.

The front fork lower triple clamp is now straight - compared with the offset design on the 2005 model - and the rigidity balance of the new gold-coloured front fork outer tubes has also been revised.

longer swingarm;

The original YZF-R1 pioneered the use of a long swingarm with its pivot axle positioned close to the bike's mid-way point, and the 2006 model takes this concept one step further. While the overall structure of the latest swingarm is similar to the current model, its overall length is increased by 20 mm, a change which offers two main advantages. Firstly, the disruptive effect on handling caused by chain tension during cornering is reduced, and secondly, the extended swingarm gives a good rigidity balance and contributes to the R1's high levels of traction.

The new swingarm also increases the chain adjustment range, and widens the choice of rear tyres available for the latest model.
 
Ik ga mijn yamaha r1 verkopen model 2007/2008.
Misschien kunnen we het eens worden over de prijs.
De motor heeft wat glij schade en kom er niet aan toe om hem te repareren.
Kappen en 1 demper hebben schade.
Motor heeft vele extra,s.:
Race yek kabelboom
Febur race radiator
Valnop/blokken
brembo radiale rempomp
Akrapovic uitlaat systeem carbon
Ohlins achterveer
Gp cartridge in voorvork poten door so racing.
200 pk op achterwiel

Liefst verkoop ik de motor met alle race spullen erbij zoals:

Bandenwarmers
bokkies
laptimer
aantal nieuwe banden
nwe remblokken carbon
etc.
 
Ik ga mijn yamaha r1 verkopen model 2007/2008.
Misschien kunnen we het eens worden over de prijs.
De motor heeft wat glij schade en kom er niet aan toe om hem te repareren.
Kappen en 1 demper hebben schade.
Motor heeft vele extra,s.:
Race yek kabelboom
Febur race radiator
Valnop/blokken
brembo radiale rempomp
Akrapovic uitlaat systeem carbon
Ohlins achterveer
Gp cartridge in voorvork poten door so racing.
200 pk op achterwiel

Liefst verkoop ik de motor met alle race spullen erbij zoals:

Bandenwarmers
bokkies
laptimer
aantal nieuwe banden
nwe remblokken carbon
etc.


goedemiddag,

zou je me via PB wat foto's kunnen sturen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan