• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Gezocht: Clip-on buis van PP-Tuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcelvp

MF veteraan
Lid geworden
22 jul 2008
Waarderingsscore
1
Gezocht clip-on buis van PP-tuning.
Twee stuks dus één voor links en één voor rechts.

Wie heeft wat liggen en wil er vanaf? *:)

gewoon naar de staalmarkt rijden en daar een alu buis van rond 22 halen en elke keer als je gecrasht bent daar een stuk vanaf zagen

Ik geloof dat ik ze nog heb Marcel, nieuw. En heb zelf nog genoeg over. Je kunt ze krijgen voor 75% van de nieuwprijs. Die weet je vast, dus maak het maar rond.

Laatst bewerkt:
Hé Roel,

Heb al contact met iemand anders die ze waarschijnlijk ook nog had liggen. Hij komt woensdag weer bij de motor en zal dan kijken of hij ze nog had. Ik heb hem beloofd om tot donderdag op zijn bericht te wachten, dus dat doe ik even. Als hij ze niet meer heeft of ik hoor niks meer van hem, dan wil ik die van jou graag overnemen. Ik kom er t.z.t. dus wel even op terug.

Hé Roel,

Heb al contact met iemand anders die ze waarschijnlijk ook nog had liggen. Hij komt woensdag weer bij de motor en zal dan kijken of hij ze nog had. Ik heb hem beloofd om tot donderdag op zijn bericht te wachten, dus dat doe ik even. Als hij ze niet meer heeft of ik hoor niks meer van hem, dan wil ik die van jou graag overnemen. Ik kom er t.z.t. dus wel even op terug.

Roel, ik heb niks meer van de ander vernomen. Zie PM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan