removed Die hard MF'er Lid geworden 26 jun 2011 Berichten 977 Waarderingsscore 0 14 aug 2011 #1 Hai ik wil 21aug op zandvoort rijden maar heb dus zeker wel een db-killer nodig, is er iemand die me hieraan kan helpen? of zelf eentje maken? heeft lichte spoed dus bij voorbaat dank! <3
Hai ik wil 21aug op zandvoort rijden maar heb dus zeker wel een db-killer nodig, is er iemand die me hieraan kan helpen? of zelf eentje maken? heeft lichte spoed dus bij voorbaat dank! <3
BolletjeBas MF legend Lid geworden 18 jun 2010 Berichten 11.175 Waarderingsscore 11 Locatie Bolletje 14 aug 2011 #2 Zoek, en je zult vinden. Het zoeken en vinden heb ik al voor je gedaan, dus dat gaat nú niet op. De volgende keer echter... Laatst bewerkt: 14 aug 2011 Stem omhoog 0 Stem omlaag
Zoek, en je zult vinden. Het zoeken en vinden heb ik al voor je gedaan, dus dat gaat nú niet op. De volgende keer echter...
removed Die hard MF'er Lid geworden 26 jun 2011 Berichten 977 Waarderingsscore 0 14 aug 2011 Onderwerp starter #3 dankjewel!! :D Stem omhoog 0 Stem omlaag
The Screaming Chief MF legend Lid geworden 7 jun 2005 Berichten 27.804 Waarderingsscore 4 Locatie Spijkenisse 14 aug 2011 #4 luckyducy hij maakt ze op maat en werken beter dan de lasers qua geluidsreductie. Stem omhoog 0 Stem omlaag
Mr. R. MF veteraan Lid geworden 20 jan 2007 Berichten 9.986 Waarderingsscore 1.141 Locatie Zevenhoven (Zuid Holland) 14 aug 2011 #5 The Screaming Chief zei: luckyducy hij maakt ze op maat en werken beter dan de lasers qua geluidsreductie. Klik om te vergroten... Net 1 besteld en ontvangen en ziet er goed uit... Stem omhoog 0 Stem omlaag
The Screaming Chief zei: luckyducy hij maakt ze op maat en werken beter dan de lasers qua geluidsreductie. Klik om te vergroten... Net 1 besteld en ontvangen en ziet er goed uit...
The Screaming Chief MF legend Lid geworden 7 jun 2005 Berichten 27.804 Waarderingsscore 4 Locatie Spijkenisse 14 aug 2011 #6 Mr. R. zei: Net 1 besteld en ontvangen en ziet er goed uit... Klik om te vergroten... kijk nog een tevreden klant ook.... en ze voldoen bij mij prima op het circuit bijvoorbeeld Stem omhoog 0 Stem omlaag
Mr. R. zei: Net 1 besteld en ontvangen en ziet er goed uit... Klik om te vergroten... kijk nog een tevreden klant ook.... en ze voldoen bij mij prima op het circuit bijvoorbeeld