• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Gezocht: Goedkope motor

Don Pablo

Die hard MF'er
Lid geworden
14 mei 2007
Waarderingsscore
0
Bedoeld om het stuurwerk beter onder de knie te krijgen. Ik wil hier nog niet mijn goede motor voor gebruiken, vandaar.

Dus mag lichte kapschade hebben. Mag niet te duur zijn. Kmstand niet direct heel belangrijk. Geen Honda CB of zo, liever dan een Honda CBR of iets dergelijks (iets waar nog wel een beetje mee te sturen valt).

Wie heeft wat ik zoek? Alles aanbieden aub.

Gr.Paul

ps: een Aprillia RS250 met lichte schuifschade of zo is ook prima.

Laatst bewerkt:
ik heb nog een cbr 600, pc23 staan...
Er is wel een beetje werk aan. Hij start niet meer...Het kan geen groot probleem zijn...

Het is wel een Belg...ik hoor het wel...indien intresse doe maar een bod

PC23? Dat is het type van 91-94 toch? Of juist het model van 95-96? Wat kost trouwens het invoeren voor een CBR600?

En wat voor prijs heb je in gedachten?

gezien de ouderdom van de fiets zal je qua invoertaksen niet veel betalen denk ik...

Prijs is vrij bespreekbaar...ik zal morgen eens wat foto's nemen...hij is goede staat maar wel niet perfect natuurlijk. Ik heb hem zelf gekocht om er een streetfighter van te maken...maar dat zal er nu niet direct meer van komen.
Hij is van 1991, maar de motor is als nieuw...de koppeling voelt super. Ik denk dat er een probleempje is met de ontsteking maar morgen test ik hem nog eens met een andere batterij.

nee die was nog teveel waard om een schuiver mee te riskeren. Het hoeft nu geen mooie te zijn maar 1-tje rond de 1000 euro max. Liever nog minder eigenlijk.

Heb eventueel wel een CBR PC19 uit '88 staan. Moet wel eerst even met de vriendin praten, weet niet zeker of dat ze 'm wel weg wil doen, maar hij staat momenteel stil.

Tis wel een echte honda trouwens, starten en lopen, elke keer weer.

Hartstikke leuke stuurfiets. Geef maar even aan of je daar eventueel belangstelling voor hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan