gezocht leuke 25 kw fiets

fluxburn3r

MF veteraan
19 okt 2007
15.767
0
Rozenburg
Facebook
hallo, ik bne nu bezig met mijn motor rijbewijs.
als ik dalijk eht plasticje heb dan moet ik beginnen op een 25kw fietsje.
iemand een leuk aanbod voor me?
 
ER-5 kopen? 2 cil. 4-takt... Net een beurtje gehad, olie + filter vervangen, luchtfilter vervangen, nieuwe knippers, perfecte staat en een ideale beginnersfiets.
Uit 1998 met 61.000 op de teller, met goed onderhoud is dit geen enkel probleem!

Interesse? mail staat in m'n profiel!
 
Heb nog een leuke Kawasaki ZZR250 staan, niet begrends maar gewoon 25 kw op kenteken. 2 cil 4 takt. "94er en zon 32000 km op de teller!

DSC_0278.jpg
 
ok ziet er wel leuk uit...
is er haast bij de verkoop
heb je al boden staan
wat is de vraagprijs
waar staat deze voor bezichtigen
 
ok ziet er wel leuk uit...
is er haast bij de verkoop
heb je al boden staan
wat is de vraagprijs
waar staat deze voor bezichtigen
Nee is geen haast bij. jij bent de eerst die hem ziet, eigenlijk staat ie helemaal niet te koop... maar ben eigenlijk voor de zomer wel op zoek naar wat anders!.. Hij staat in HEngelo!...
 
wanneer is dan het vroegst dat je hem weg doet?
ik verwacht namelijk wel dat ik zo rond januari mijn rijbewijs heb (hopelijk)
en wil daarna wel zo snel mogelijk gaan rijden eigenlijk
en wat voor prijsje had je dan eventueel in gedachte
 
kijk het is ene leuk dingetje maar ik ga geen motor kopen zolang ik m´n rijbewijs niet heb.
en voor die zzr250 tja tis een leuke motor maar de prijs die jij zegt is voor mij net even iets te hoog, aangezien ik ook nog een motorjas en nieuwe motorbroek+helm wil kopen
 
tja tis mooi.... alleen niet te betalen voor een student die maar 4,5 uur per week werkt en wel een deel spaargeld heeft dat nog voor lessen en motorbroek-jas-helm apart staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan