Gezocht: Midibike voor projectje

Yustmoti

Rookie
9 apr 2007
8
0
doetinchem
Beste,

Ik ben opzoek naar een midibike om een idee waar ik al een tijdje mee loop uit te werken.
Het liefst zonder (al te veel) technische mankementen omdat ik niet genoeg ruimte heb om hem helemaal uit elkaar te halen en op te knappen.
De prijs gaan we het nog over hebben, eerst maar eens kijken of ze wel te koop zijn!
Alvast bedankt voor het lezen en tips van sites om in de gaten te houden zijn uiteraard ook altijd welkom *D

Groetjes,
 
Hii,

Ik heb nog een Midi bike staan.
Rem is afgebroken ( Met tyrips te maken )
Trekstarter ontbreekt en elektrische bedrading moet nagekeken worden.

Hoor van je
 
Hai Imar2,
Heeft u misschien een fototje voor mij van de bike? Wat is de vraagprijs en op welke brandstog werkt ie?
Een nieuwe remhendel is niet xo duur, trekstarter weet ik niet en wat kabels betreft...werken die helemaal niet of is de avcu nuet goed meer?
Bedankt voor uw reactie! Graag hoor ik meer.
Groetjes,
 
Hai,
De vraagprijs is 65euro.
Hij loopt op smeermengsel 2takt.
Trekstarter kost 15euro.
Licht niet aan de accu kabels moeten vervangen worden.
Foto's komen eraan!
 
Ik heb er 2 voor je te koop. De ene is alleen het voorwiel lager versleten. De andere moet schoongemaakt worden mogen beide samen weg voor 100 euro
 
Hai mcsports,
Dat klinkt goed, heeft u misschien een foto voor me van de bikes?
Ik had liever mijn mail hier niet op gegooid maar zie niet dat ik jou een persoonlijk bericht kan sturen of iets.
Of misschien dan je ze kubt oploaden in dit topic?
Bedankt voor je reactie alvast!! Ben erg benieuwd
 
Ik heb er ook eentje staan, loopt niet, kapotte hendel, geen idee of hij weer te fixen is maar je mag hem gratis ophalen. Voor foto stuur even een pm met je email
 
Ik heb er ook nog 1 staan
loopt en remt verder super goed
minpuntje je moet ff een tankje scoren,die is op mijn zoon's andere midibike gegaan namelijk
prijs is 45 euro
dingetje is compleet opnieuw gespoten zowel het frame als de kappen
mocht je belang erbij hebben hoor ik het wel
 
Hai Xtream78,

Donderdag ga ik kijken naar een bike, als dit niks wordt neem ik even contact met je op voor een paar fototjes en wat extra informatie. Bedankt voor de reactie tot zo ver!!
 
Ik heb een zelfbouw frame met vorkje en puchblok

mag voor weinig weg.

m7rv9s.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan