GEZOCHT: monoseat ZXR 750 '93

japster

Die hard MF'er
6 okt 2005
260
0
hoofddorp
Hoi,

Zoals de titel al verklapt ben ik op zoek naar een monoseat
voor mijn ZXR 750 uit '93... Liefst voor een groen wit blauwe ;)

MVG jasper
 
Ik heb wel een afdek kapje van een zxr 750 h2 uit 1990 liggen.
Tevens gehele kont.

Ik hoor wel of je intresse hebt of een foto wilt zien.
Groet Dave NAda
 
de gehele kont is die ook van een '90?? ik ben namelijk op zoek naar een '93 kontje... als ie wel '93 is heb ik wel interresse in een fototje 8-)
 
de gehele kont is die ook van een '90?? ik ben namelijk op zoek naar een '93 kontje... als ie wel '93 is heb ik wel interresse in een fototje 8-)
Helaas de kont is van een 90 er.
310966


Groet Dave Nada
 
Kweet niet of dit een '93er is of een '95er. verschil zou zitten in de plek van de benzinekraan? Als je interesse hebt, mail je me maar. ps kussentje in de rug is er niet meer bij.
zxr7kont2.jpg

zxr7kont1.jpg
 
Hey Math.. dankjewel voor de foto's... Er zijn volgens mij 2 modellen
'90 - '92 en '93 - '95 (kenners die dit kunnen bevestigen?? Als dit een monoseat is voor een '93 - '95 ben ik zeker geinteresseert! Kan je anders (via mail) ff een richtprijsje noemen?? is altijd een beetje moeilijk bij onderdelen om in te schatten! Thx! gr. japster *D
 
Hey Math.. dankjewel voor de foto's... Er zijn volgens mij 2 modellen
'90 - '92 en '93 - '95 (kenners die dit kunnen bevestigen?? Als dit een monoseat is voor een '93 - '95 ben ik zeker geinteresseert! Kan je anders (via mail) ff een richtprijsje noemen?? is altijd een beetje moeilijk bij onderdelen om in te schatten! Thx! gr. japster *D

Bovenstaande foto is voor een ZXR van 1991 / 1992.
Vanaf 1993 t/m 1995 is weer anders.
Het eerste model ZXR was van 1989 / 1990.

Gaat dus niet passen op je ZXR van 1993..
 
Bah das niet zo mooi ;( waar zie je aan dat dat een 91-92 is dan??

I.i.g. de zoektocht gaat dus door --> wie heeft een monoseat (RR kontje) te koop??

Gr jasper 8-)
 
das geen '93 :) die slangen zitten erop t/m '92... vanaf '93 is ander model zonder de stofzuigerslangen.... B| jammeeerrrr.. maargoed als jij zeker weet dat ie van '93 of later komt? is zie het verschil nl. niet echt goed: t lijkt wel op elkaar maar heeft wel andere maat/vorm gr. jasper
 
Bah das niet zo mooi ;( waar zie je aan dat dat een 91-92 is dan??

I.i.g. de zoektocht gaat dus door --> wie heeft een monoseat (RR kontje) te koop??

Gr jasper 8-)

Bij een 91/92 is de monoseat wat ieler bij de nieuwe is hij dikker. Ook is bij de oude de lijn van het deel onder tank veel langer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan