Gezocht... oude helm t.b.v airbrush

marco_polo

Die hard MF'er
18 jun 2003
370
0
lisse
Hey all...

Heeft iemand een oude helm over waar ik mijn airbrushkunsten op kan oefenen?
Hij wordt daarna niet meer gebruikt, hoeft dus ook niet goedgekeurd te zijn. Het moet wel een helm zijn met een gladde schaal, dus geen rubberachtige substantie, zoals sommige shark helmen.

Als hij klaar is, stuur ik je wat foto's. Wil je hem daarna terug omdat de helm je bevalt, dan is dat geen probleem. Ik wil hem alleen gebruiken als showcase voor mijn website.

Mijn alternatief is een goedkope brommerhelm kopen, maar dan ben ik alsnog 40 a 50 euro kwijt.

Dus wie heeft er eentje over??
 
nog niet online... ik heb wat canvassen gedaan en een fietshelm en een paar computercases. Nu nog een tank en een helm.

Tank wordt aan gewerkt, een motorzaak wil er eentje doneren en in de shop zetten als hij klaar is. Nu de helm nog.

De site komt er pas als ik goed referentie materiaal heb.

Nogmaals, geen kosten. Als de helm je bevalt, krijg je hem zo weer terug. Anders heb je een helm die niet mooi is of niet naar je zin, maar die toch al stof stond te vergaren in de kast.

anyone?
 
Hoi,

ik heb er wel een paar als je wil.
Woon echter wel in Middelburg (Zeeland)
zijn oude van rijschool worden niet meer gebruikt.

Laat maar horen.
 
Nogmaals, geen kosten. Als de helm je bevalt, krijg je hem zo weer terug. Anders heb je een helm die niet mooi is of niet naar je zin, maar die toch al stof stond te vergaren in de kast.

Mijn helm bevalt me te goed.
Die is al gespoten door www.jansmitgraphics.nl
 
heb een mat zwarte streetfighter,weet niet waar je woond.

mag je zo hebben
 
ken je 't überhaubt een beetje & kunnen we nog ideeen/wensen doorgeven, of is het wat jij leuk vindt ?

zowja, dan heb ik een zwarte systeem-helm & nog gloednieuwe grijze intergraal-helm (van mien vrouwtje)..
 
Ik woon in Lisse, maar wil best een eindje rijden om ergens wat op te pikken.

Ik wil de eerste helm even zelf voorzien van een design, daarna wil ik er een paar doen tegen materiaalkosten, en dan mag je uiteraard zelf met een design komen.

Mail me even of stuur me een PM.

marc apenstaartje hoeishet.nl

Thanks,

Marc
 
Je kan van mij zo een helm krijgen als je voor mij een andere helm die ik heb helemaal egaal wit wilt spuiten

Woon niet ver bij je vandaan dus ik wil het best even brengen.
 
een helm heb ik misschien,

maar ik heb ook een Moto Guzzi, met behoorlijk wat lakschade (slijtage)

betreft kunststof tank, kuip en kontje

indien ik slechts de materiaalkosten betaal heb jij (mits een goed ontwerp) een leuk reklame object,

indien je een prijsopgave doet voor materiaal en uren, wil ik graag in originele kleur
(platinum achtig)

full


ik hoor wel van je
 
Airbrush leent zich niet zo goed voor dit soort grote vlakken.
Dan kun je hem beter even langs de spuiter brengen. Als je aangeeft dat er geen haast bij is en dat je het spuitklaar aanlevert en misschien het polijsten ook zelf doet, dan kost dit je niet zo veel hoor.

Ik heb gereageerd op de crash-helm.

Ik wil best straks een helm spuiten tegen kostprijs, maar ik wil voorkomen dat ik nu al beloftes doe. Dus het aanbod van de witte helm, heel erg bedankt, maar ik doe liever eerst een paar helmen voordat ik er eentje spuit voor iemand anders.
Allemaal bedankt en als ik wat foto's heb, dan zal ik ze hier plaatsen!
 
CBRtweety, waar zou ik de helm op kunnen halen?

Ik denk dat ik daar wel wat mee kan, en waarschijnlijk ook wel iets kan maken wat jij als fighterrider kan waarderen.

Middelburg is me iets te ver, maar toch bedankt voor het aanbod.
 
Hee Marco Polo,

Ik heb nog wel een "2de helm" die ik ooit op de motorbeurs heb gekocht, die eigenlijk alleen weg ligt te stoffen in mijn schuur. Als je daar je design op wilt zetten, stuur maar ff een PM. Als het design een beetje Suzuki blauw is zou dat helemaal geweldig zijn _O- . Ik ontvang de helm wel graag terug. Woon in de omgeving Den Bosch, werk in Tilburg...

P.s. als je de helm graag zelf wilt houden stel ik een vergoeding van 2 kratjes amstel voor :Y

Groeten Falierke
 
Terug
Bovenaan Onderaan