• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

gezocht remschijf voor pvm velg

1300r

Die hard MF'er
Lid geworden
9 jul 2005
Waarderingsscore
1
full

gezocht remschijf voor pvm 6 spaaks achtervelg met 3 bouten,of remschijf 220mm die past op deze velg

Laatst bewerkt:
[afbeelding]
gezocht remschijf voor pvm 6 spaaks achtervelg met 3 bouten,of remschijf 220mm die past op deze velg

Oei ik hoop dat vdv dit niet leest, want tenzij je een Buell wiel hebt zit de remschijf doorgaans op de naaf bevestigd. :9 ;)

Maar goed. PVM wielen worden meestal afgeleverd voor een bepaald type motor. Dus de wielen bestel je bij PVM op merk, zodat ze bij PVM weten welke schijven end dergelijke je wilt gebruiken. Maar jij weet zeker niet onder welk type/merk motor deze wielen vandaan zijn gekomen? Of voor zijn bedoeld?

Nu heb ik hetzelfde "probleem" gehad. Ook een set PVM wielen ergens gekocht en geen idee voor wat voor motor ze waren. Ik ben naar Boonstra gegaan en die zagen het gelijk, Kawa in mijn geval. En ze haden idd passende schijven liggen. Maar je zou ook eens naar een motorzaak kunnen gaan met de wielen en een schuifmaat op zak. :)

foto is voorbeeld van de achterste schijf. maar ik heb ook nog pvm velgen waar alles standaard op past van gsxr,maar deze denk ik moet wel een pvm schijf zijn

Ow je bedoeld dus de achterschijf.......... sorry dan had ik je niet goed begrepen. Ff over de 220mm gelezen |( .
Ik heb idd ook zo'n schijf met 3 bouten op mn PVM achterwiel zitten (weet ff de diam niet zo). En ik ben ze ook nog niet op andere motoren tegen gekomen, dat zal idd een PVM schijf zijn.
Zelf laten uitsnijden geen optie?

Terug
Bovenaan Onderaan