Gezocht: schakelstang 95mm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pilz

MF veteraan
22 dec 2013
1.515
510
Soest
Ik zoek een 95mm schakelstang met linkse en rechtse draad. Iemand iets liggen? Paar mm meer of minder is ook goed.
 
Zeg maar deze, maar dan een paar cm korter :)

Hoeft niet dezelfde kleur te hebben b.t.w.
 

Bijlagen

  • 20210321_085920.jpg
    20210321_085920.jpg
    190,8 KB · Weergaven: 5
Inwendig... |( |( |( |(

Altijd lekker als er voldoende informatie in zo'n topicstart staat, dan weet je in één keer wat er nodig is _O-_O-💋

Ik stond al bijna in mijn schuur om er een met uitwendige draad uit te trekken, maar dan dus niet :N

🤷‍♂️
 
Ja je hebt schakelstangen en je hebt schakelstangen he |(:)

Maar thnx anyway! :t
 
Ja alleen levertijd die fluctueert van 8 dagen tot 4 maanden :(

Weet die stangetjes an sich ook wel te vinden op het web, maar idealiter is ie 95mm en dat is wat moeilijker te vinden
 
90 mm, hier zo: Schakelstang M6 voor quickshifter uit voorraad leverbaar bij AIM, datalogger, laptimer, Dynoteg, vermogenstestbank, Capit, bandenwarmers, Wildkart, kartonderdelen, HM, quickshifter

En als extraatje zeggen ze dit:
Beschikbare lengtes: 50, 90, 115, 135, 145, 150, 165 en 185 mm. Indien de beschikbare lengtes niet geschikt zijn voor de maat die u nodig heeft geef dan de gewenste maat door in de opmerkingen van uw bestelling. Dan kijken wij of we een stang op maat voor u kunnen maken.
 
I know, thanks anyway. ik zoek zeg maar meer in iemand anders zijn schuur waarbij ie kant en klaar ligt. Mocht niemand iets hebben, kan ik daar altijd nog terecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan