Gezocht: spuiter omgeving Amersfoort.

EmilleR

MF veteraan
27 okt 2006
6.191
178
Midden Nederland
Weet iemand een spuiter die motordelen doet in Amersfoort of omgeving?
Met name glen in twee kleuren, dat doet niet iedere standaard (auto)spuiter.
Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen, zo niet laat maar weten s.v.p.
 
Ik weet niet wat glen is maar je zou even binnen kunnen lopen bij Calveen autoschade, zit op de Kosmonaut.
Die hebben twee motoren van mij gespoten in het verleden en zijn bekend met custombouw, doen ook poedercoating trouwens.
 
Ik weet niet wat glen is maar je zou even binnen kunnen lopen bij Calveen autoschade, zit op de Kosmonaut.
Die hebben twee motoren van mij gespoten in het verleden en zijn bekend met custombouw, doen ook poedercoating trouwens.
OK bedankt, die hou ik in gedachten! Op hun site vermelden ze inderdaad ook motoren.
 
Ja, ik weer! :W

Ik heb daar mijn SR500 laten doen, prachtig gedaan, er komen daar ook heel dure motoren om gespoten te worden, wel lange wachttijden.

1695588447484.png


Ik wilde die eerst aanraden maar je zocht regio Amersfoort en hij zit in Nieuwegein.
 
Ja, ik weer! :W

Ik heb daar mijn SR500 laten doen, prachtig gedaan, er komen daar ook heel dure motoren om gespoten te worden, wel lange wachttijden.

Bekijk bijlage 1928770

Ik wilde die eerst aanraden maar je zocht regio Amersfoort en hij zit in Nieuwegein.
Ziet er goed uit!
Ja je hebt gelijk, bij voorkeur in de buurt maar eventueel verderop als de prijs/kwaliteit goed is.
 
Ja, ik weer! :W

Ik heb daar mijn SR500 laten doen, prachtig gedaan, er komen daar ook heel dure motoren om gespoten te worden, wel lange wachttijden.

Ik wilde die eerst aanraden maar je zocht regio Amersfoort en hij zit in Nieuwegein.
Ik heb de delen vandaag toch naar BVT Motorpaint in Nieuwegein gebracht, had een goede indruk van wat ik daar allemaal zag.
Nu maar wachten op het resultaat. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan