Gezocht: Stuurdemper (progressief) >>> ZX6R 2003-2004

Venom

MF veteraan
29 jul 2006
4.630
0
Deventer
Zoals vermeld ben ik op zoek naar een stuurdemper (progressief) Öhlins, HyperPro of WP met bevestigingskitje voor mijn Kawasaki ZX6R 636, bj.2003-2004.

Heb jij zoiets te koop?
Neem dan svp contact met mij op. (email in profiel)

mvg, Glenn
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat heb ik liever dan lineair.

Check this >> De lineaire stuurdemper CSC (Constant Safety Control); Heeft een meer constante demping. De lineaire demper is zeer geschikt voor circuit gebruik, omdat daar altijd een zekere mate van demping gewenst is. 24 voudig instelbaar.

De progressieve stuurdemper RSC (Reactive Safety Control); verhoogt de demping wanneer de beweging van het stuur voldoende groot is. Een progressieve demper is zeer geschikt voor straatgebruik. Bij lage snelheden heeft U geen demping, wilt U ook geen demping. Wanneer demping vereist wordt (tankslappers, wegdek oneffenheden) dan wordt de demping geactiveerd. Met de stelknop regelt U het moment van schakelen. 24 voudig instelbaar.

gesnapt? :+
 
Ja, dat heb ik liever dan lineair.

Check this >> De lineaire stuurdemper CSC (Constant Safety Control); Heeft een meer constante demping. De lineaire demper is zeer geschikt voor circuit gebruik, omdat daar altijd een zekere mate van demping gewenst is. 24 voudig instelbaar.

De progressieve stuurdemper RSC (Reactive Safety Control); verhoogt de demping wanneer de beweging van het stuur voldoende groot is. Een progressieve demper is zeer geschikt voor straatgebruik. Bij lage snelheden heeft U geen demping, wilt U ook geen demping. Wanneer demping vereist wordt (tankslappers, wegdek oneffenheden) dan wordt de demping geactiveerd. Met de stelknop regelt U het moment van schakelen. 24 voudig instelbaar.

gesnapt? :+

Snap um .. progressieve stuurdemper is dus meer voor de posers onder onder :+ kan je ook gewoon een lekke linaire kopen :P
 
Snap um .. progressieve stuurdemper is dus meer voor de posers onder onder :+ kan je ook gewoon een lekke linaire kopen :P


Onder wat?

Linaire kan ik helaas niet krijgen.

Maar hopelijk reageert er iemand die wel weet wat ik zoek.
Misschien kom jij ooit nog eens zover, dat je het nut er van gaat inzien......
 
Moest dus onder ons staan voor de mensen die dat niet begrijpen :P ... maar progressieve stuurdemper lijkt mij gewoon compleet onzinnig , wat voor voordeel denk je daar uit te halen op straat dan ??
 
Welke maat moet je hebben? ik heb toevallig contact gehad met duitser op ebay die nieuwe sets aanbied voor 330 incl verzenden naar NL (dat is dan wel een liniare voor m'n blade, maar hij heeft ze allemaal)

Misschien kunnen we nog wat van de prijs afkrijgen als we een IAtje bouwen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een WP 32 instelbare stuurdemper liggen komt van mijn kawa af.
Maar er zitten wel wat krassen op.
 
Welke maat moet je hebben? ik heb toevallig contact gehad met duitser op ebay die nieuwe sets aanbied voor 330 incl verzenden naar NL (dat is dan wel een liniare voor m'n blade, maar hij heeft ze allemaal)

Misschien kunnen we nog wat van de prijs afkrijgen als we een IAtje bouwen?

Welk merk is dat? Wat in NL koop je voor dat geld ook Hyperpro stuurdempers (liniear)

Ik heb hier nog een WP 32 instelbare stuurdemper liggen komt van mijn kawa af.
Maar er zitten wel wat krassen op.

progressief? met montagesteunen en toebehoren?
Ook van een 2003-2004 model?
Heb je mischien foto's van de demper / krassen?
Prijs?
 
Laatst bewerkt:
en UP

schop.gif
 
Je moet gewoon op marktplaats rondzoeken en daar aan iedereen die er een heeft vragen of ze em los kwijtwillen. Zo ben ik ook aan die van mij gekomen! Voor een hele leuke prijs. Succes met de zoektocht!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan