Gezocht: "supermotard" stickers

heb jij je temperatuurmeter vast latten zetten in de bout van je olieaftap?
wat zit er allemaal voor lampjes op dat andere klokje?
werken ze ook allemaal?

Ja zit in de bout maar heb hem nog niet aangesloten want dat moet tijdens een olie plus -filterwisseling. Morgen even een filter scoren dus... Rechts zit signaallampje voor de knipperlichten (blijft nog constant branden dus even wat mee prutsen nog), signaallampje voor grootlicht (werkt), neutraalstand versnellingsbak (zit niet op mijn motor) en een lampje voor oliedruk en die ga ik denk ik koppelen aan een temperatuursensor en aansluiten op de radiator als beveiliging tegen overkoken.
 
waar heb je dat cockpitje vandaan??? echt :9~ kwil da ok!!!!!!!

Via via geregeld, maar Bon heeft ze ook wel hoor. En anders wil ik wel eens voor je kijken of ik er nog een paar voor een mooi prijsje kan scoren
 
Graag!!! Ik hoor wel wat het moet kosten, je kunt ff mailen als je dat handiger vind...

Is nog even niet gelukt maar eerlijk gezegd kan ik je hem ook niet enórm aanraden. Hij werkt goed en nauwkeurig maar de bediening vind ik niet super gebruiksvriendelijk. Je kent dat wel: 3 knoppen zoveel seconden ingedrukt houden om dat en dat in te stellen - raak je gebruiksaanwijzing kwijt en na de winterstop weet jij echt niet meer hoe je de tripmaster moet wissen B| Verder vind ik, oké het is misschien wat miezemuizerig, het niet mooi dat de afstandsmeter na 99,9 km weer op 0 springt en dan verschijnt er boven een klein 1-tje ter indicatie dat het dus 100 km is. Qua vormgeving is het de mooiste los te monteren klok die ik ken maar er zijn denk ik wel betere alternatieven.
 
Ik vroeg me af of de zijkappen gespoten waren, of zijn deze in het zwart te krijgen. Overigens vind ik dit wel één van de mooiste xr,s die ik tot nu toe heb gezien. :9~ :9~ :9~ :9~
 
Ik vroeg me af of de zijkappen gespoten waren, of zijn deze in het zwart te krijgen. Overigens vind ik dit wel één van de mooiste xr,s die ik tot nu toe heb gezien. :9~ :9~ :9~ :9~

:) Ben er zelf ook wel tevreden mee. Er komen overigens nog wel een paar stickers op hoor, ik wil er nog iets meer rood in hebben. De kappen zijn gespoten en het zilvermetallic (spatborden) is ook spuitwerk.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan